OPEL 2RE Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg justerte for en tid tilbake håndbrekkwirene på vectra a'en min. justerte inni tromlene på dette hjulet som jeg fikk beskjed om og ikke under bilen i tunellen der. Men jeg syns brekket er så vanvittig stramt å dra opp fremdeles og lurte på om det bare er sånn eller om det kan hjelpe å løsne eller stramme den under bilen og løsne eller stramme på dem i tromlene? Er så hard å dra i nå at jeg må sette meg godt ned i sete og ta fart for å dra brekket helt til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Først slakker du helt opp under bilen. Så justerer du i tromlene til det subber. Juster til riktig vandring under bil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 brekket ska jo ikkje nødvendigvis stå rett opp heller :op: EDIT: brekket skal ta etter tre klikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg