Shakotan Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Når man drifter på bra dekk så blir det jo litt G, men ikke i nærheten av med en løpsbil. Dog er det noen andre krefter man opplever i drifting. Kreftene som er i sving når 1200kg bil får en kontra i 100km er også litt spennende å håndtere, og nokså uvant for en som er vant til å kjøre spor... Jeg har registrert at det krangles en del på forum (spesielt i USA) mellom driftere og racere. Egentlig er det noe tull. Begge deler er bilsport, og jeg for min del digger alt av bilsport. Skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt er en konflikt. Begge deler handler om å mestre en bil ut i fra helt spesifikke kriterier. Om de kriteriene er å sette best mulig tid eller demonstrere best mulig kontroll er da revnende likegyldig? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Helt enig FSR. Bil er gøy uansett. men når kommentarer som Grommeste bilsporten? Nå til dags kaller man alt mulig sport til og med sjakk. Drifting er for dem som ikke klarer å kjøre fort på bane. dukker opp må man bare på med handskene! (ikke kjørehansker) :deng :boxers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 drifting er show og drit morro, racing er fart og spenning(og garantert gøy), sånn ser i hvertfall jeg på sportene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg