Fukaniso Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Har fått tilbud på en NA GM-1500I, og lurer på om det er noe særlig bra merke.. Har ikke hørt så mye om det, og finner ikke noe særlig på nettet om den forsterkeren.. Kommer mest sansynlig til å kjøre 2*10 Mac Audio på den, og det hadde jo vært greit om den hadde klart å kjøre de to på et respektabelt nivå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Se etter noe annet. Mulig den er bra, men... totalt ukjente spesifikasjoner, helt ukjent merke, ingen forhandlere, ingen andre brukererfaringer, osv. Det er simpelthen ikke verdt det, kontra å bruke samme summen på en forsterker fra en kjent produsent. Du får sannsynligvis ikke samme effekten på papiret, men antakelig langt høyere faktisk effekt. For ikke å snakke om mer strøm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Akkurat det jeg også tenkte, men denne får jeg for "omtrent ikke noe", og føler at jeg trenger litt mer trøkk i bilen min frem til jeg har budsjett som sier at jeg kan kjøpe bedre hehe.. Men, takker for rådet ihvertfall, skal lete iherdig etter noe annet, så får vi se om jeg finner noe før jeg egentlig skal se på den NA-greia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Vel, dersom Nippon-forsterkeren viser seg å IKKE være noen holdbar eller kraftig sak kan det fort være nødvendig med ny forsterker OG to nye titommere... Det er jo unektelig litt kjipt. Og selv om den bare skulle koste f.eks. 500 kroner, er det like fullt 500 kroner mindre på forsterkersparekontoen. Jeg personlig ville ventet, men jeg forventer ikke at alle gjør som jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Vettu, du har faktisk veldig rett der! Og nå er jeg så heldig at jeg har en kamerat som har sagt seg villig til å teste den for meg før jeg tar den ibruk, for han hadde lyst på den han også hehe.. Så om den er drit, så bare sier jeg at jeg har ombestemt meg :D Fine greier... Så får jeg heller bare se meg omkring etter en ny forsterker :) Takker så mye for synspunktene dine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg