Drinkmix Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Hei, dørken høyre bak er søkkvåt. Noen som har formening om hvor dette kommer fra? evnt. kjent problem? 98 mod 3serie takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 e36 da regner jeg med? Iallefall så er det noen "propper" på e36'ene som har en tendens til å "forsvinne" med tiden. Disse sitter under bilen ved fører- og passasjersetet(totalt 2 stk). Kan det være det som er problemet ditt? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malden Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Jeg har akkuratt samme problem selv, og kan ikke se å finne disse to "proppene" som du nevner. Har du noen andre anelse på hva det kan være? Jeg har en 94modell og ikke 98 som trådstarteren nevner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Bare tull. ta av dørtrekka bak og kontroller den plastikken som er mellom dørtrekk og dør. 95% av lekasjer bak på E46 kommer fra plastikkn som løsner fra dør. teip eller lim den fast så blir det borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malden Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 javel... skal prøve å ta en titt nærmere på det, men jeg trodde vannet kom inn fra under bilen....ettersom det ligger en store pytt hvor beina på passasjerene i baksete sitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 har det vært hull under så har vel vannet rent ut igjen, har det ikke?:) Har gjort akkurat dette på mange kundebiler, SPESIELT bmw e46 er bra utsatt for dette og mange E36. Tro meg, kan nesten garantere at det er plastikken bakom dørtrekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg