Laks1 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Hei. Kva trur folket om Dub Mag Audio? 2stk DUB1200 subber og ein DUB2802 forsterker. Info om forsterker: http://www.streetsound.no/nettbutikk/commerce.cgi?cart_id=8360283.11322&keywords=DUB2802. Info om sub: http://www.streetsound.no/nettbutikk/commerce.cgi?cart_id=8360283.11322&keywords=DUB+Mag+Audio+DUB1200. Forsterkeren er oppgitt til å gi 2 x 875w rms i 2 ohm, da vil jo det fungere bra på subbene, siden de er på 700w rms, og kan koples i 2 Ohm. Det skal bli eit anlegg som skal sitte i ein førstebil der det ikkje stilles så forferdelig store krav til lyd og sånt, bare den leverer masse bass. Lurer på DLS 6x9 i hattehylla, da eg høyrde nokon her om dagen, de var heilt ville! Var jo nesten som eit anlegg med sub. :) Vilt! Vær snill å ikkje kom med andre forslag, er interssert i å vite om subbene og forsterkeren. :) På forhånd takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Har ikke hørt noe dubmag, men ejg veit at soundmagus x1502 som leverer mer effekt og er 500kroner billigere har godt rykte til prisen ;) fåes f.eks på komplett.no og andre shapper som forhandler varer fra Norek. Edit: Dessuten er det kun 60A sikring på dubmagforsterkeren... noe som tilsier at den leverer 8-900 watt tilsammen... vidre kan du fortsette å fjerne effekttap, og siden det er en A/B forsterker vil du sitte igjen med kanskje 2x300 watt om du er heldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Men subbene da? Subbene + soundmagus x1502? God sammenslåing? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ikke at jeg har hørt subbene før, men til 1400 kroner tror jeg jeg ville gått for noe annet... hertz, fusion, soundstream, pioneer, rf osv..... mye å velge mellom til den prisen... men som sagt, har ikke hørt verken elementet eller noe om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Dynabel f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Dynabel er jo et annet eksempel ja... med tanke på at du hadde tenkt på de subbene sikkert bare fordi de tålte mye effekt, så tenker jeg at du har lyst på mye trøkk? hva med RE som føres av morel.no ? så vidt jeg vet skal det gi bra med trøkk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Eg har lyst på mye trøkk ja. :D Er jo ein rånebil eg skal lage. :D Re ja, har de noko bra i den prisklassen som Dynabel er i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 dub bruker mere penger på chrome enn på selve varen. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Har høyrd det samme. Trur eg heller går for Dynabel. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Eller hva med et par Kicker S15L7? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Koster vell heilt jævlig den? Hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Eg har lyst på mye trøkk ja. :D Er jo ein rånebil eg skal lage. :D Re ja, har de noko bra i den prisklassen som Dynabel er i? Atomic er svaret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Link? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Link? :) http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/mainpage.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Koster vell heilt jævlig den? Hehe. :) Joda. Jeg betalte vel ca 2000,- pr stk splitter nye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg