Gå til innhold

prob md 740 turbo! HJELP

Ranger emnet


swenno

Anbefalte innlegg

helois!

 

skiftet fra automat kasse til manuell! glemte og merka kor svinghjulet stod, så veit ikkje kor den der tappen skal stå.. så jeg tok og vridde på svinghjulet til motoren startet. når den startet stod den bare og putra og jukset, og bruker sykt md bensin..då står den bare og går på tomgang i et par minutt. det virker som den stiller seg inn! da går det ikke an å kjøre md den..bare jukser...når den har stillt sg inni et par minutt så går d an og kjøre, men går jæveli høgt på tomgang! og d her skjer hver gang jeg stopper den.?

 

hva er gale???

 

har og bygd grenrør og effektanlegg, men deet skal vel ikke ha noe md saken og gjer?

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 100% sikker på at du satte svinghjulet rett nå da?

Du har ikke klusset med noe annet på motoren, utenom girkassa?

 

nei..kun sveist grenrør og effektanlegg..

men bilen er ikke chippa.

noen snakka om at eg burde reise på verksted og få de til å "re-starte" styresentralen...

enig?

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

koster vel nesten like mye for å få dem til å nullstille den som det koster å kjøpe sjølve ''nullstillingsverktøyet'' :P la minuspolen stå av over natta så skal det vel gjørra mye samma nytta etter hva jeg har skjønt :P

- 90 Mercedes 230e w124

- '90 Nissan Patrol 2.8 GR Y60

 

x '89 Volvo 745 GLE x '97 Toyota Carina x'05 Opel Astra H x '88 Volvo 740 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår