swenno Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 helois! skiftet fra automat kasse til manuell! glemte og merka kor svinghjulet stod, så veit ikkje kor den der tappen skal stå.. så jeg tok og vridde på svinghjulet til motoren startet. når den startet stod den bare og putra og jukset, og bruker sykt md bensin..då står den bare og går på tomgang i et par minutt. det virker som den stiller seg inn! da går det ikke an å kjøre md den..bare jukser...når den har stillt sg inni et par minutt så går d an og kjøre, men går jæveli høgt på tomgang! og d her skjer hver gang jeg stopper den.? hva er gale??? har og bygd grenrør og effektanlegg, men deet skal vel ikke ha noe md saken og gjer? Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Den tappen på svinghjulet skal stå mitt på startmotoren når motoren er i øvre død punkt. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swenno Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Den tappen på svinghjulet skal stå mitt på startmotoren når motoren er i øvre død punkt. prøver det! Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swenno Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Den tappen på svinghjulet skal stå mitt på startmotoren når motoren er i øvre død punkt. prøvd d her! og fortsatt like gale?? noen andre ideer? Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er du 100% sikker på at du satte svinghjulet rett nå da? Du har ikke klusset med noe annet på motoren, utenom girkassa? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swenno Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er du 100% sikker på at du satte svinghjulet rett nå da?Du har ikke klusset med noe annet på motoren, utenom girkassa? nei..kun sveist grenrør og effektanlegg.. men bilen er ikke chippa. noen snakka om at eg burde reise på verksted og få de til å "re-starte" styresentralen... enig? Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks 242 Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 koster vel nesten like mye for å få dem til å nullstille den som det koster å kjøpe sjølve ''nullstillingsverktøyet'' :P la minuspolen stå av over natta så skal det vel gjørra mye samma nytta etter hva jeg har skjønt :P Siter - 90 Mercedes 230e w124 - '90 Nissan Patrol 2.8 GR Y60 x '89 Volvo 745 GLE x '97 Toyota Carina x'05 Opel Astra H x '88 Volvo 740 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg