Passat-98 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Bilen fusker/kutter på motoren spesielt oppoverbakken,svakt trekk periodvis... Hadde mistanke at det er noe feil med lmm.. da jeg kom hjem igjen prøvde jeg å ta av kontakt til lmm og da ble bilen mye bedre akselerajon og jevne å kjøre. Er det nok lmm som er synder??????? VW Passat 1,8 20v. 98 mod.: :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 prøv crc rensespray for llm den er visst god å ha for oss vag eiere Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 crc rensespray, er det samme som crc elektrorens? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Går for det samme, så lenge det er noe som dunster bort. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happymeal Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Tror jeg har samme symptomer på min 2003 Passat..... Hvor i motorrommet finner jeg dingsen som kan sprayes med vidundermiddelet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 En liten "boks" som er skrudd inn i luftfilterboksen... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jag fikk bytta min for 4 uker siden.Att den drog dårlig i oppöver bakken var förste symtomet som jag fikk på vår bil. De bytta den, å det kosta 2700,- med jobb og ny måler.Måleren er rund som ett rör og er ca 15 cm lang 5-6cm i diameter,med en kontakt på.Tror ikke att det er så vanskelig å bytte den nei.Skulle ha gjordt det selv.:pray Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Er vel rettere sagt noe av det letteste du kan bytte på bilen :) Er mye lettere å bytte LMM enn lyspærer på golfen min i allefall.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg