Boosti Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg har bytta til simons eksos på mondeoen og vurderer og fjerne katalysatoren. Men er det verdt bryet med og montere av og på denne før vær eu-kontoll osv? En kamerat har fjerna katta på sin sierra, og han mente han merka stor forskjell. (netsten samma motor). Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Tror nok ikke du merker så mye på Mondeoen som på Sierraen. Og motorene har ikke en skrue felles, selv om det kan stå DOHC på begge, så har Mondeoen en Zetecmotor. Og det blir (skal bli) mangel på EU Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 tok vekk katalysatoren på min sierra doch. merka ikke noen forskjell Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 tok vekk katalysatoren på min sierra doch. merka ikke noen forskjell Men lyden da? Ble den dypere og finere eller bare tom å skranglete? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 tok vekk katten på min vectra 2l I ble ganske bra lyd i den Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg