Skyline_401 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Nå var det igang får å skifte Toppakning, men nå vil den ikke starte, har satt den på alle merker å alt, men den vil ikke.. den startet litt , men gikk veldig tungt å fikk masse bensin , det er jo en 740 motor, b230et.. jeg skjønner ikke hva som er galt, har sett etter kontakter å alt, men den vil ikke.. Noen som har noe tips hva jeg kan gjøre?? Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 kanskje plugger er våt? ta ut plugger å slikt... rengjør pluggene! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Nå var det igang får å skifte Toppakning, men nå vil den ikke starte, har satt den på alle merker å alt, men den vil ikke..den startet litt , men gikk veldig tungt å fikk masse bensin , det er jo en 740 motor, b230et.. jeg skjønner ikke hva som er galt, har sett etter kontakter å alt, men den vil ikke.. Noen som har noe tips hva jeg kan gjøre?? Takker! Snu fordeler 180 grader eller søk på forumet. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Reg-reim ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Reg-reim ? Ja selvfølgelig, skrev litt fortere enn hodet virket... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg