Gulbrandsen_Racing Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Du, hvor mye ble frakten på? Skal ha sånne selv.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har kjøpt meg IPD justerbare momentstag. Hvor mye moment skal momentstagene skrues til? Står ikke noe på arket som fulgte med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg kjøpte momentstag, panhardstag og krengestag. Alt sammen med frakt kom på 700$ noe som egentlig ikke er spesielt dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 skru til det du makter :) det går vel bra :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 skru til det du makter :) det går vel bra :) Jeg vil helst ha det ordentlig med en gang. Riktig moment er ganske viktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 sunn fornuft er også viktig. Du kan jo gå etter tabell etter hvilke gjenger det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 sunn fornuft er også viktig. Du kan jo gå etter tabell etter hvilke gjenger det er.. Hvordan finner jeg en slik tabell? Er ikke helt sikker på hvordan jeg finner ut hvilke gjenger det er heller. Det står ikke i Haynes manualen? Har lett utrolig lenge, men finner ikke ut hvor det står. Hva heter momentstag på svensk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Mål på gjengene da, M gjenger har så og så stor trådavstand osv, vet du.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Tror jeg fant det i haynes manualen nå. Reaktionsstag "10.8" Er vel nødt til å være dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 ja, er reaktionsstag det heter på svensk.. Går ann å glemme det da.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 er da strengt talt ikke nødvendig med moment på disse?? dra til det du klarer med egnet verktøy. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Står det ikke oppført noe moment i boka så er det ikke noe poeng å lete opp i tabeller for hva boltene skulle tåle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 er da strengt talt ikke nødvendig med moment på disse?? dra til det du klarer med egnet verktøy. Med tanke på at det er foringer der så ville vel jeg sagt at det er lurt med rett moment. Uansett, det står i haynes manualen hvilket moment man skal ha. 85NM muttrar/skruvar vid infästning 60NM reaktionsstag till bärarm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg