Dr_S Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Legg merke til Playboy faktoren er ganske høy..nakketrekk osv. Trenger vel ikke si det er en 318i... eier kan man tenke seg osv Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Nydelig:D Noen har altså veldig høye tanker om seg selv... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Heh... Jeg liker ikke disse andres biler offentlig men når de er så "utagerende" så fortjener de tilbakemeldinger. Jeg forstår ikke at man tør å kjøre dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98GTwagon Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hehe.. Nei da er jo du kjempesmart da !! forresten.. überfeit forhjulstrekker du kjører.. Fatter ikke at folk kjører saab jeg da, men !! Like smart å si som det du sa.. Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Herlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Det er det styggeste jeg noensinne har sett. Fjortiss gutt ass. Hadde aldri i livet fått noen vettuge til sengs med det der på gårdsplassen! Skam for BMW'en... Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Deilig rust på kanalen da.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hehe.. Nei da er jo du kjempesmart da !!forresten.. überfeit forhjulstrekker du kjører.. Fatter ikke at folk kjører saab jeg da, men !! Like smart å si som det du sa.. Din bil eller?:ass: Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Haha, at det går an å sette på sånne nakkepute-trekk :op:, man må jo bare le :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 500CCs of unpimping! STAT! Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 w00t. Mener akkurat denne (eller en dønn prikk lik) går her i bygda. Er ei blond dame som kjører den. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Milde skaper.. Hva får folk til å gjøre noe sånt mot en stakkars BMW? Altså, den fortjener det ikke. Ikke en yaris hadde fortjent noe sånt... Vi skulle hatt et "styling-politi" i norge :P Playboybunnies på siden = 1 måned uten lappen. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 eier kan man tenke seg osv Er ei blond dame som kjører den. http://aynakristiansen.blogg.no/1176076465_queen_of_playboy_blin.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 haha, samme bilen jo. hohohoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hmmm... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg