ole_gunnar Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 jeg har et problem på jettan min: den er lavere på venstre side foran enn høyre.. etter mye balling så fant je ut at venstre bak demper svettet en del.. så da tenkte jeg at feilen måtte være den.. så jeg satte venstre bakdemper på høyre side og omvendt.. MEN... det ble ikke noe forskjell i grunn.. må være fram demperen som er ferdig da.. for sommer hjula subba ikke i fjor, men det gjorde det jaggu meg nå..... ( dette er da 60 senk med cobra dempere som ble kjøpt i mai i fjor...) Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 fjæra di som er knekt da.. ikke demperen;) Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_gunnar Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 nei det er dem faktisk ikke... det har jeg sjekka.. Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 eneste mulighet, dempere har ingen ting å si på høyden så lenge det ikke er luft eller gass dempere da.. er fjæra din som er galen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 En frisk gassdemper gir som regel et lite løft, men det er vel større sannsynlighet for at fjæra eller fjærskåla har gitt seg litt. Og det er ikke så lett å se uten å sammenlikne de to. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg