s4nd3r Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 eg syns det blir alt for lett på rate da, eg lika ikkje mamma sin 94 mod 940.. aalt for lett på ratte. skall vere litt tungt.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 du ska kunne kjøyre me fingertuppene:P heh ska jo ikje slite seg ut heller da:P Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 okei...var bra sisst eg såg den.det er vell 2år siden..da byttet vi stempelringer og div lager i motoren..og nye lameller og girkasse..lakket oppigjenn hele fronten og høgre side..betalte for den da? Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 heh var ikje so mykje eg betalte for den;) bilen har nok vert ni ei grøft el no.. siden stabstage på venstre side er litt bøyd, når eg kjøpte bilen gjekk den ikje.. so eg bytta lmm å da kom den seg med ein gong....har jo faen meg måtte ta att heila ledningsnette i motor rom, for va so mykje rot, mange ledninger som ikje gjekk til noen ting., so er vell egentle begynnt å bli litt lei bilen.. Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 selv 940 kjerrene er jo svinetunge på rattet... for ikke å snakke om min -90 740! USJ! US-servoer er digge! bare å legge en finger på rattet :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 er da bare og trimme servopumpa da, skimse den opp. for og få opp trykket... :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 er da bare og trimme servopumpa da, skimse den opp. for og få opp trykket... :) Proffesjonelt så er det er tannstanga som modifiseres... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 er da bare og trimme servopumpa da, skimse den opp. for og få opp trykket... :) tåler diverse pakninger å slikt et økt trykk? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 spør turbojonaz, de driver med slikkt på jobben.. da er det tannstanga som moddes etter hva jeg har fått med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 spør turbojonaz, de driver med slikkt på jobben.. da er det tannstanga som moddes etter hva jeg har fått med meg Det er jo akkurat det jeg sier... Profesjonelle bilombyggere modifiserer tannstanga. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg