jalla tralla Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 hei..... må byttte tannstang på 740 mene er de forskjeligge tannstenger??? passer alle om ein ann eller?? Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg tror alle passer jeg gitt. En forskjell kan være med/uten servo, ellers er det nok likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 ja de er eg klar over.. mene var nokon so meinte atte dei var forskjellige so måtte passe på atte eg fekk rett.. mene er vell likt da:) Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg mener det er likt. 740 er 740 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74016v Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Jeg tror alle passer jeg gitt. En forskjell kan være med/uten servo, ellers er det nok likt. fins ikke 740 uten servo Siter 740 B230A.."under oppbygging edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 jess mene da e jo da avklart:) for berre ha meg på høggern å hente da ein dag :) Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 fins ikke 740 uten servo Hadde en mistanke om det ja ... Tannstang fra 940 passer vel og på 740 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 den som går fra servo og ut på styrekulene? den trur eg det fins fleir sorta av... trur det var 3 stk å velge i.. forskjellige gjenga.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 å da e einaste forskjellen er attte da e forskjellige gjenger.. ute me endeleddene.. eller misforsto eg no?:S Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 nei. riktig.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 flott..mene da e da jo ikje noko problem...:) Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 jalla tralla: du som eiger den svarte 740en du har bilde av? lenge siden du kjopte den?pris?bilen bra stand forsatt?har noen timer bak ratte i den kjerra:P Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 rust messi er den bra:) mene har vert en del skruing på den av forgje eiger el noe el før der igjen:( so mykje å ta att... mene er fornøyd eg:) kjøpte den i januar..so har ikje hatt den so lenge... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 kjøper du ny tannstang, anbefaler jeg få tak i ei på en hugger fra sein 940, og få med pumpa og hele sjiten. var et skille tidlig '90 (en gang ifra 90 til 92) der de fekk ny pumpe, og servosystemet gåt på mye høgere trykk, blir altså lettere på rattet. jeg er stor fornøyd jeg hvertfall, alt ifra '95 modell, gått nesten 200k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 har tenkt tanken på å få tak i frå ein 940... so blir nok da eg gjer... takker:) Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg