Gå til innhold

Strømstad Bilder 5/4-07

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye fine biler.. Men også jævla mye tuppervare modifisert 240er.. Finnes ikkenoe værre, dessverre.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tatt så mye bilder jeg da, siden jeg var sjåfør. Kjedelig, men hadde ikke råd til å drekke så da blei det å kjøre isteden! Noen må jo det også..

 

Legger ut et par jeg tok da:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05042007008th6.jpg

Gikk sånn passe på vei nedover, med en dau 240!

 

 

hvar i nedoverbakke med skikkelig hjemlengsel det sa eller:ahahahhaha:

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine biler.. Men også jævla mye tuppervare modifisert 240er.. Finnes ikkenoe værre, dessverre.

 

Kunne ikke vært mere enig!!:pray :pray

 

Må værra no a de værste bilene jeg veit om, blir forbanna bare jeg ser dissa blekkbokksane med sånn jævla osterasp i bakruta(sjalusi/laksetrapp kall d hva du vill, jeg kaller d osterasp!) og wonderbaum for alle penge i frontruta, kan`ke se for meg no værre enn d der..:assman:jerkoff:

 

Glenn, du veit om mitt syn på volvo, haha:jerkoff:

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mere enig!!:pray :pray

 

Må værra no a de værste bilene jeg veit om, blir forbanna bare jeg ser dissa blekkbokksane med sånn jævla osterasp i bakruta(sjalusi/laksetrapp kall d hva du vill, jeg kaller d osterasp!) og wonderbaum for alle penge i frontruta, kan`ke se for meg no værre enn d der..:assman:jerkoff:

 

Glenn, du veit om mitt syn på volvo, haha:jerkoff:

 

heldigvis har folk forskjellig smak.. men jeg håper serriøst ikke du mener at det er slik alle volvoer er?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mere enig!!:pray :pray

 

Må værra no a de værste bilene jeg veit om, blir forbanna bare jeg ser dissa blekkbokksane med sånn jævla osterasp i bakruta(sjalusi/laksetrapp kall d hva du vill, jeg kaller d osterasp!) og wonderbaum for alle penge i frontruta, kan`ke se for meg no værre enn d der..:assman:jerkoff:

 

Glenn, du veit om mitt syn på volvo, haha:jerkoff:

 

heldigvis har folk forskjellig smak.. men jeg håper serriøst ikke du trur at det er slik alle volvoer er? det er MANGE cleene fine volvoer utpå å skall du c.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår