Lundberg Performance Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 pen bil du har ja!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Driv å lure litt om jeg skal ha på BROSS styling på bilen nå, men veit ikke helt åssen det blir... Ingen som er flinke på photoshop her da?? som kan modde litt?? :P hadde vært knall mvh Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo,opel,ford Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 fin bil husker jeg så bil din på dokka treff, veit ikke hvor mange bilder jeg har av den hehe, jomen er bil din strøken Siter saab 9000 bilcross x mazda 323 jordebil ønsker og kjøpe venstre drivaksling til saab 9000 v16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 takk takk... Sku egentlig kjøre da,men hadde litt problemer med turbotrykk.. får prøve å ta det igjen senere:) Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 [/img] Fikk laget meg ny "dieseltut" [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] :D Da er det bare å se fram til neste treffsesong:D Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Veldig fin 240. Hvordan syns du selv om å kjøre LMM på trykksiden? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 takk takk:) Jeg syns det fungerer bra:) Har kjørt 6-7000km nå uten problemer:) Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Pen bil. Har du vært å råna i halden på skjærtorsdag med den? syns jeg observerte en som ligna fælt. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hei:) Tenkte Jeg skulle spørre hvor Du har fått tak i de polerte trykkrørene? Skulle fått tak i sånne;) Ellers så var det en MEGET pen Volvo! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 volvo-r-sport: Nei, da var det nok en annenbil du såg;) Sku egentlig nedover men, liv der da:D VOLVO 1983: Trykkrørene har jeg kjøpt på torshov:) Selger dem sikkert på bilextra å tenker jeg... Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Du må få sotet resten av vinduene:thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 det er på vei;)vurderte å rive av alt soting å men... Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Kjempe fin 240! :respect Måtte bare tukle litt med noen av bildene....sorry :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 ;) Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Vet ikke helt om jeg liker den lakkerte vingen din, men ellers ser den knall ut. Skitten bil da... Fysjameg! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg