Kriss Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Jeg har kjøpt meg turbo + intercooler nå, og har tenkt og bygge is-turbo. Det er vell ikke noe annet jeg trenger da?for og få ca 150-160hester?utenom manifoil da. Viss noen har det, så si ifra:) Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Søk litt så finner du 100 poster om det samme :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Du klarer kanskje 150-160hk med bare turbo og cooler, men det holder ikke lenge... sats på 130-140hk du ;) Hvordan turbo er det du har da? Jeg har manifoil med overgang til T25 turbo... Åsså har jeg tilleggssprut til salgs. Ligger en post på fastford, under ford deler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Jeg har en t3 turbo. og hva skal du ha for tillgespruten a? eller passer t25 og t3 om hverandre?:) Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankypanky Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 kompis av meg har isturbo som går minst like bra som org cossie. tok 3 timer å skru i stand motoren =) satte på turbo/IC, anna eksosanlegg ,audi S4dyser å tenningsforskyver. funker greit som isbil/sladdebil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 kompis av meg har isturbo som går minst like bra som org cossie. tok 3 timer å skru i stand motoren =)satte på turbo/IC, anna eksosanlegg ,audi S4dyser å tenningsforskyver. funker greit som isbil/sladdebil =) Ja, og bruker godt og vell 4liter på mila... Kjør den på rulle, så blir du sikkert overrasket... Er neppe 200hk i den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg