AlexTheMan Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Hei! Holder på å koble på turbotrykksmåler. Sikkert teit spørsmål, men hvilken slange skal jeg koble meg på i motorrommet?? Edit: 90 mod G-60 dette! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 en som går fra innsuget. de fleste borrer vell et lite hull i innsuget og setter på en nippel Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 IKKE borr noe som helt i innsuget, bortkasta! Sett på ett t-stykke på vakumslangen som går fra bensintrykksregulatoren til innsuget, og ta vakumet der ifra. Den sitter på venstre side på innsuget når du står foran det! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 IKKE borr noe som helt i innsuget, bortkasta!Sett på ett t-stykke på vakumslangen som går fra bensintrykksregulatoren til innsuget, og ta vakumet der ifra. Den sitter på venstre side på innsuget når du står foran det! Takker og bukker!! Nei, tror ikke jeg skal frem med drillen helt enda :)Får ut å prøve :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Takker og bukker!! Nei, tror ikke jeg skal frem med drillen helt enda :)Får ut å prøve :) det går også vakumslange bak til speedoboksen, mulig du kan sette på ett t-stykke der også så du slipper å trekker slange ut i motorrommet. Er det jeg har gjort hvertfall :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 trodde det ville forstyrre hjernen litt eg? for den slangen skal jo være nøyaktig 1 meter! og en viss størrelse. så vet ikke om det er så lurt? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 trodde det ville forstyrre hjernen litt eg? for den slangen skal jo være nøyaktig 1 meter! og en viss størrelse. så vet ikke om det er så lurt? er jo ikke den slangen som går til hjernen, den sitter bak innsuget ved gass-spjeldet. Den jeg sikter til sitter foran og er bare 10cm eller noe, den sitter heeelt ytterst til venstre når du står foran innsuget, og går ned til bensintrykksregulatoren. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 jada jada går helt fint å bruke den som går til bensintrykkreg. :) men eg reffererte til den du nevnte som går til hjernen! det går også vakumslange bak til speedoboksen, mulig du kan sette på ett t-stykke der også så du slipper å trekker slange ut i motorrommet. Er det jeg har gjort hvertfall :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 jada jada går helt fint å bruke den som går til bensintrykkreg. :) men eg reffererte til den du nevnte som går til hjernen! har ikke nevnt noen som går til hjernen, kun til speedoboksen, men litt usikker på om hva den brukes til der. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 beklager eg leste feil jeg da :) hehe. Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 F***altså.. får det ikke til å funke... den viser undertrykk når den sviver, men det går veeeldig sent. Kjørte litt med den også men det er akkurat som om alt henger. Finner ikke steder hvor slangen ligger i klem heller... arg... Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Ja, da var det i orden :) Hadde visst ikke sjekket alle stedene likevel :) Takk for all hjelp! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg