Gå til innhold

Snuten på tur?

Ranger emnet


DevilBluz

Anbefalte innlegg

Gjest Peder Ferjebilettør

Viss eg huske rett så var det ei kvinne som brøyt vikeplikta og kjørte ut i veien slik at politibilen måtte ta ein unnamanøver. Men huske ikkje om det var noke sammenstøt. Er vel 1-2 år siden denna ulykka skjedde nede ved jæren ein plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig jævli synd, fordi det er tross alt et menneske som satt i bilen når deg gikk av veien. syns det er jævli teit når alle sier " hahaha den jævla snuten krasja". tenk litt om hva du sier og prøv å sett deg inn i situasjonen. se for deg selv i den bilen og alle sier " ohh det hadde han bare godt av".. teit sant?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

 

Barnslig sagt. Tenk om du hadde kjørt ut, noen la ut bilde her - også skulle en haug med folk sagt ting som "haha" og "Det fortjente de!" - Vet ikke om du er kjent med det faktum at det er farlig å kjøre ut med bilen, og at folk kan bli skadet? Hvis du ønsker noen den skjebnen så sier det jo sitt om deg. Voks opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla bla, da jeg tryna bilen min fikk jeg ikke så mye som et "går d bra?" fra purken som kom først til ulykkesområdet. De skulle ha meg til å gi forklaring på hva som skjedde og hvor fort jeg hadde kjørt for å bygge opp sak mot meg 2 minutter etter jeg hadde kondemnert en bil i et skilt, wtf?

Skal purken frata oss andre førerkort og penger for å kræsje en bil, så får de klare å holde seg på veien selv.

 

§ 3. Grunnregler for trafikk.

 

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

 

§ 6. Fartsregler.

 

Fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene slik at det ikke kan oppstå fare eller voldes ulempe for andre, og slik at annen trafikk blir minst mulig hindret eller forstyrret. Føreren skal alltid ha fullt herredømme over kjøretøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har helt sikkert en veldig god grunn til å ligge på taket.

 

garantert.

syntes jeg hørte rykter om at det var ei jente som brøt vikeplikten lengre oppe i tråden... men uansett så er det teit å si " haha" til noen som ligger å sliter på hodet. skal vedde på at politiet ikke kom med en "haha" til alle dere som har havnet feil vei med en bil.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bra å si ha ha hvis noen ble skadet, men samtidig forstår jeg veldig godt dem som gjør det. Har selv sett et par-tre hendelser der politiet var veldig optatt av om det hadde gått fort, om det var promille, og de ville beslaglegge førerkort, mens de innvolverte faktisk var i sjokk enda. Bl.a min far, som overså et vikepliktskilt og ble truffet av en buss.

Som man reder så ligger man er det noe som heter, det gjelder vel også politiet. Og før noen andre sier det, så vet jeg at det er feil å ta hele etaten under en kam, men samtidig må vi huske på at enhver politimann på jobb representerer hele etaten

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig sagt. Tenk om du hadde kjørt ut, noen la ut bilde her - også skulle en haug med folk sagt ting som "haha" og "Det fortjente de!" - Vet ikke om du er kjent med det faktum at det er farlig å kjøre ut med bilen, og at folk kan bli skadet? Hvis du ønsker noen den skjebnen så sier det jo sitt om deg. Voks opp.

What he said.

 

De har helt sikkert en veldig god grunn til å ligge på taket.

Jepp, de er på stakeout.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig sagt. Tenk om du hadde kjørt ut, noen la ut bilde her - også skulle en haug med folk sagt ting som "haha" og "Det fortjente de!" - Vet ikke om du er kjent med det faktum at det er farlig å kjøre ut med bilen, og at folk kan bli skadet? Hvis du ønsker noen den skjebnen så sier det jo sitt om deg. Voks opp.

 

det var for all del ikke sånn ment, det var mere ment som et haha, på grund av at politiet skal vel stille som et godt eksempel og kjøre pent? eller har jeg missforstått? jeg ler jo ikke av at dem kjørte ut, har selv kjørt ut så er ikke det jeg mente, har kræsja så jeg har nakkeskade så jeg ler ikke pga at det er morro, men på en måte skal vel politiet være et godt eksempel vel? mente det ikke stygt, liten latter kom de fleste med når jeg kjørte ut også så det får dem tåle, sikkert ikke første, sikkert ikke siste, man veit aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår