Gå til innhold

'99 Audi A3 turbo quattro MTM

Ranger emnet

spooz

Anbefalte innlegg

Bil: Audi A3 Turbo Quattro 215hk

Årsmodell: 1999

Drivstoff: Bensin

Gir: Manuelt gir

Antall dører: 3

Antall seter: 5

KM: 78000

Pris: 260.000,-

Farge: Gull

Utstyr:

Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, Metallic, Klimaautomat, ABS, Alarm, Cruisecontrol, Elektrisk vindushever, 4X4, Servostyring, Motorvarmer, El. justerbare speil, Startsperre, Justering av ratt, Alu.felger (vinter), Nivåregulering, Radio RDS CD spiller, Sentrallås, fjernbetjent, Airbag, 4 stk,

--------------------------------------------------------------------------------

Selgers beskrivelse av bil:

*Vurderes* solgt grunnet overgang til større bil. Kun seriøse henvendelser.

Meget velholdt og pen Audi 1999-modell Audi A3 Turbo Quattro med Ambition sportspakken. (sportsseter, 20mm original senking). Bilen har kun gått 78.000km, komplett servicehefte medfølger. Siste service hos Møller Bergen for 14 dager siden. (75.000km service med mobilitetsgaranti). Nylig importert fra Sverige.

Bilen triller på 8x18" RS4 alufelger, splitter nye 225x40 sommerdekk (brukt 300 mil), ubrukte Nokian Hakkapeliitta vinterdekk på originale 16" alufelger. (nypris RS4-felger og dekk kr 17.000,-)

Tverrstilt 1.8 liter turbomotor med 215 ærlige hk. Bilen er seriøst tunet hos TS Racing. MTM chip, åpent Ramair luftfilter (meget diskré psshh-lyd), 3" rustfri eksos fra katalysator og bakover, forsterket resirkvent. i aluminium samt utfresing av innsuget. Dette gir 215hk/330Nm, med andre ord et lite hakk bedre enn en original S3 (210hk/270Nm eller 225/280Nm). Bilen ser omtrent ubrukt ut innvendig, meget velholdt, aldri røyket i. Påkostet CA kr 42.000,- siste måned.

Pris inkluderer alt ovennevnte samt omregavgift, dersom salg før 20.oktober. NB: Bilen har ikke armlene, slik bilde 6 illustrerer. Flere (større) bilder kan sendes pr mail; gsomaen@broadpark.no.

- Går bedre enn original S3

- Langt billigere forsikring enn S3. :)

Ta kontakt for mer info.

Selger

Gunnar Sømåen, BERGEN

Tlf: 55289840 / Mobil: 47900072

E-post: gsomaen@broadpark.no

322406-bilde1-andyspooz_12.jpg

322406-bilde2-andyspooz_03.jpg

322406-bilde4-andyspooz_11.jpg

| Flere bilder |

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Gjør et søk på nettet og si hvor mange du finner til under 300.000,-. Når det er gjort, kan du ringe og spørre på forsikring på en S3... :rolleyes: Så må den jo chippes for 10k, ellers blir man jo frakjørt av en gullfarget A3TQ .. ;)

99-00 A3TQ med omtrent samme kilometerstand ligger på 210-250k, avhengig av stand osv. Min er kanonstrøken og bør derfor sees! Så får du med motorupgrade til 20.000,- og felger og dekk osv. til 20.000,-. Kun kjørt et par hundre mil etter motortuning.

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-rex får en 3 treff på Audi S3 under 300.000:) Og det er mange som ligger under 310.000...

Jeg skal ikke legge meg opp i salget ditt jeg, jeg bare tror du får STORE problem med å få noe i nærheten av så mye for den. Når du først har lagt ut så mye penger på bilen ville jeg beholdt den, ellers må du bare innfinne deg i å tape mye på den, ref "Wild Toy":D

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket ikke linkene, trodde de fortsatt var aktive.... så jeg fannt kun 4 stk aktive jeg også under 310.000

1

2

3

4

Håper for din del at du får solgt bilen sånn at du kan få deg en RS2 (va det ikke det du ville ha?), jeg prøvde bare å komme med ett hint om at viss du vil ha solgt bilen bør du gå ned i pris. Ingenting er bedre enn viss du får så mye for den, men jeg tror du skal ha VELDIG flaks for å få det...

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS2 kan jeg nok bare glemme. Er jo omtrent umulig å få forsikret, ref. denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=18325&perpage=15&pagenumber=1

For noen som bare skal ha en standard A3TQ, med 150hk, er det selvfølgelig vanvittig dyrt å kjøpe en til 250k. Men hva med de som er ute etter en A3TQ, som de skal chippe og style?

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider