Gå til innhold

90-fanger forran

Ranger emnet

[dEvil]

Anbefalte innlegg

Det går det, men må bruke ett par ekstra bolter (bak skiltet) den skal jo bare henge utenpå, er jo ikke no belastning på den (før du kræsjer)

festene på framskjermene er lure å bytte om du ikke har til 90-fanger fester, sitter mye av festinga der og

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det funker rimelig ræva--trodde jeg kunne det jeg og.men det slapp jeg med stil for det er bredere blinkers på 90spec og skruene som fester plasten til stålet stemmer ikke overens også er det de som holder fangeren oppe ved hjulbuene de passer heller ikke hvis du ikke har det justerings settet som følger med de nye.men hvis du skal kjøpe nye fangere så får du jo med stålet da og alt det andre dritet du trenger....og en ting til er det at hvis du skal kjøpe nytt så får du med blinkers..en ting du kan gjøre allerde nå er å klippe koblingene til de gamle blinkersa for kontaktene passer heller ikke overens. gled deg :dude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå montert ett par ganger på stålet til de gamle, og ikke hatt noen problemer med det..... men man må bruke litt vett da... ;) festene på skjermene er greie å ha riktige, eller bruke festene fra bakfanger til en jetta om man har tilgang til det (sånt er gratis på huggern)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp nytt stål som passer til plasten.og sant som det sies.kræsjer man detter nesten plasten av mens stålet sitter fint.skjedde med meg i desember i fjor.ei dame kom sidelengs gjennom en sving og smalt rett i meg.det morsomme ved det hele var at hele fronten hennes ble bare grøten, mens golfen hang ihvertfall sammen (så vidt det var).hun kjørte forresten en nyere Pajero.er ikke sikker på årstall. grunnen til at den nesten datt av senere, var at jeg var snøplog langt ut i februar før VW i sarpsborg kunne ta den inn.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VR6

Du må ha festejern fra en 90-fanger når du skal sette på en rs-fanger. Har ikke sett rs-fangere komme med festejern. Broren min brukte bare et 90-festejern.

ja det var det jeg mente..hadde tenkt til å kjøpe det en gang i tiden..men etter litt tenking så ble det bare 90-fangere.ble for dyrt å punge ut for 90-fangera, så rs fangera.

men er det ikke mulig å dra på en skraphaug da? finner sikkert litt nyttig der.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider