[dEvil] Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 kan jeg bruke det stålet som står på en gammel fanger til å sette på 90-fanger?? hvordan?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ingen som vet????? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Skru av og se da vel... men jeg tror plasten er støpt rundt stålet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Det går det, men må bruke ett par ekstra bolter (bak skiltet) den skal jo bare henge utenpå, er jo ikke no belastning på den (før du kræsjer) festene på framskjermene er lure å bytte om du ikke har til 90-fanger fester, sitter mye av festinga der og Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Broren min satt på 90-fangere nå i vinter. De gamle festejerna som satt på fra bilen i fra før passet ikke. Bredere blinklys på 90-fangere, også tror jeg det var noe med festene som ikke passet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 det funker rimelig ræva--trodde jeg kunne det jeg og.men det slapp jeg med stil for det er bredere blinkers på 90spec og skruene som fester plasten til stålet stemmer ikke overens også er det de som holder fangeren oppe ved hjulbuene de passer heller ikke hvis du ikke har det justerings settet som følger med de nye.men hvis du skal kjøpe nye fangere så får du jo med stålet da og alt det andre dritet du trenger....og en ting til er det at hvis du skal kjøpe nytt så får du med blinkers..en ting du kan gjøre allerde nå er å klippe koblingene til de gamle blinkersa for kontaktene passer heller ikke overens. gled deg :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Jeg har nå montert ett par ganger på stålet til de gamle, og ikke hatt noen problemer med det..... men man må bruke litt vett da... ;) festene på skjermene er greie å ha riktige, eller bruke festene fra bakfanger til en jetta om man har tilgang til det (sånt er gratis på huggern) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 kjøp nytt stål som passer til plasten.og sant som det sies.kræsjer man detter nesten plasten av mens stålet sitter fint.skjedde med meg i desember i fjor.ei dame kom sidelengs gjennom en sving og smalt rett i meg.det morsomme ved det hele var at hele fronten hennes ble bare grøten, mens golfen hang ihvertfall sammen (så vidt det var).hun kjørte forresten en nyere Pajero.er ikke sikker på årstall. grunnen til at den nesten datt av senere, var at jeg var snøplog langt ut i februar før VW i sarpsborg kunne ta den inn. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hvor får dere tak i disse 90'fangerene uten innmat da......? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 kjøpet brukt rs fanger.... Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by [dEvil] kjøpet brukt rs fanger.... er det ikke sånn at man må ha 90-fanger for å få på rs fangeren? er ikke helt sikker..men mente dt var slik. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 må ikke ha det... får kjøpt de med hele fangeren... slika at de er bare til å sette på... Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Du må ha festejern fra en 90-fanger når du skal sette på en rs-fanger. Har ikke sett rs-fangere komme med festejern. Broren min brukte bare et 90-festejern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by VR6 Du må ha festejern fra en 90-fanger når du skal sette på en rs-fanger. Har ikke sett rs-fangere komme med festejern. Broren min brukte bare et 90-festejern. ja det var det jeg mente..hadde tenkt til å kjøpe det en gang i tiden..men etter litt tenking så ble det bare 90-fangere.ble for dyrt å punge ut for 90-fangera, så rs fangera. men er det ikke mulig å dra på en skraphaug da? finner sikkert litt nyttig der. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 lønner seg nesten alltid å dra på håggern og plukke med seg litt stæsj som man kanskje trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg