Stingah Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hmm... Du bør gå for 18" eller evt. større... Tror du vil bli skuffa med 17 på usenka golf iv... Bare et tips :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hmm... Du bør gå for 18" eller evt. større... Tror du vil bli skuffa med 17 på usenka golf iv... Bare et tips :) Jo kanskje det!:P men jeg ska senke golfen 35mm så d går fint!:) men lurer på om jeg burde gå for justerbart eller ikke? noen råd? Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 18" er å foretrekke uansett. Kjøp justerbart fra KW, variant 2 eller 3.. Garantert super kvalitet i mange år :) Er dyrt men lønner seg i lengden. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 18" er å foretrekke uansett. Kjøp justerbart fra KW, variant 2 eller 3.. Garantert super kvalitet i mange år :) Er dyrt men lønner seg i lengden. jepp får se hva som skjer!:) Får mest sannsynelig instalert Anlegg i bilen løpe av uken!!:) Focal Sub og Focal Høytalere!:) kanskje Bakrute Spoiler!;) Noen dere vil ambefale? Noen der ute som selger 3 punkt ratt til VW ? Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hvilket focal frontsett har du gått for? Jeg vil anbefale Kamei sin tak-spoiler. Liker den best.. Ikke så voldsom som R32-spoilern.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Haai, va å handlet litt stash i dag!;) og endte opp med Focal Access 165a1 (Frontsett)og en Focal 11" BombA 27v1 ;D Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hei, nu er det leeenge siden det var noen update på bilen!!;D noen a tingene. Anlegget er komplett nå!;D noen småting igjen!!:D har hatt bilen på service ( derfor ikke så mye dele updates!) ;P har byttet register reim, vannpumpe og skiftet olje og en del andre ting på servicen, kostet meg utruli nokk bare 6500,- trudde bodø bil køddet med meg først!:P Har kjøpt meg sånn orginal diodeblink for alarm i nyere golf, monteres snart, kjøpt meg dørsensor på venstre dør:P har også kjøpt Haifinne antenne (funker FETT anbefales, bedre enn den orginale) Kjøpt også bakrute spoiler og er akkurat ferdig lakkert! Spoiler og antenne på begge bildene! http://img401.imageshack.us/my.php?image=image003kk4.jpg http://img401.imageshack.us/my.php?image=image004rd0.jpg Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Har ett lite Spørsmål!:P Burde jeg gå for 18" Rs4 II felger eller MoMo WRS 18"?? Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Går for momo du :) du er garantert en god kvalitet og da. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 okei takk før svaret!:) Hvordan går det med din golf om dagan?:) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Har noen spørsmål som trenger svar:P har funnet meg ett ratt på E-Bay som jeg ble litt inntrisert i! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-GLI-2005-Steering-wheel-Airbag-E-brake_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33704QQihZ012QQitemZ220131722431QQrdZ1#ebayphotohosting noen som er kjent med rattet om det vil passe på bilen min? og vil noen av dere kjøpt det fra E-bay? Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 hørt d er noe dritt o gkjøre airbagger fra amerika, de sender ikek den med fly, sikekrhetsprossedyre, den blir sendt med båt og tar jævlig lang tid, Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hmm. så det lønner seg ikke og kjøpe ratt ifra usa?:P Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hmm. så det lønner seg ikke og kjøpe ratt ifra usa?:P rattet gjør sikkert ikke noe, men værre med airbaggen, far min driver bilverksted, han skulle ha airbag til en kundebil, og ingen delelager hadde den i norge, så den ble bestilt direkte fra amerika, det tok 3 mnder før den kom ca, for den ble ikek sendt med fly , pga sikkerheten i for flyet osv osv , så den var nødt til å bli sendt med båt, så tok jævlig med tid, men om du har tolmodighet til å vente på den så er det fett :D billig borti der, Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 hehe, okei:P nej får se ka jeg gjør!:P har ikke bestemt meg enda:P hehe;) Lekte meg litt med kameraet hær om dagen http://img411.imageshack.us/my.php?image=180207lasse0952jm0.jpg Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg