PrinsWilhem Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Forrige eier har sølt noe lim og primer på skjermen. Åssen får jeg bort det uten å ødelegge lakken? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 in front Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by sheriff Forrige eier har sølt noe lim og primer på skjermen. Åssen får jeg bort det uten å ødelegge lakken? sitrus er løsningen.. Men husk å polere etterpå, sitrus tar nemlig alt som er av polish. Er det en bil med god gammel lakk (før miljølakkens tid) kan du bruke tynner, men vær forsiktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Og sitrus for jeg overalt? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 er ikke sitrus frukt? som sitron... sitron er en sitrus frukt? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 du kan bruke et stoff som heter "base cleaner" eller .no fra t-line, dette er egentlig et stoff for å fjerne gammel voks fra snowboard :D ol. men funker som faen på lim og, det er et slags sitrus stoff det og... får du kjøpt der de driver med snowboard og sånn Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg