Gå til innhold

Autotune`s Corrado G60

Ranger emnet


Autotune

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter litt tull med Nor Link oppe i Svolvær, skulle bilen komme til Sandnessjøen i dag kl 13.30 med Hurtigruta.

Spennt som fan rigga jeg og en kompis oss til med bilhenger og matrosdress, og satte kursen mot Sandnessjøen.

Kl ble 13.30 , men ingen båt??

Fikk tak på en fyr som gikk og rota inne på et lager, og han kunne fortelle at (hurtig?)ruta var forsinket, og skulle legge slagsida til kl 15.45

Ok, tenkte vi, og kjørte målløst rundt i Sandnessjøen, i 2 laaange timer.

Kl 15.45 sto vi parat på kaia for å ta imot den røde herligheten, som for 17 år siden forlot nazilandet.

Men hva skjer????

Jo,HURTIGBALJA SEILER RETT FORBI!!!anger2

Hvor bilen blir lasta av vet ikke jeg.......

Men det er vel bare å vente til båten snur og kommer nordover igjen:web

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen havna i Rørvik.

Den hurtigruta som gikk nordover neste dag,"planla" å ikke gå inn til Sandnessjøen pga dårlig vær, så dem tok ikke bilen med.

Ok, men da tar neste båt med bilen, tenkte jeg.

Men nei,gutta på neste båt tok ikke med bilen pga at den ikke kunne kjøres.Enda det står en stor lapp på bilen"kan ikke kjøres pga defekt gearkasse, må skyves". Denne lappen er skrevet av Nor Link som står for frakta av bilen! Og fraktavtalen innebar at bilen måtte skyves på båten.

Javel, neste båt da? Nei, tar ikke biler!

Neste båt blir i dag, og det er samme båten som frakta den nedover og satte den av i Rørvik, så dem må vel få til å ta den med seg.

Da skal den komme til Sandnessjøen i natt kl 04.15

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger har betalt for frakten, men nå har jeg venta hele påsken på bilen, og begynner nå å bli lei.

Hadde tenkt meg mange fine dager i garasjen i påska, men...

Bilen kommer sikkert i natt, men nå begynner jeg på jobb igjen i mårra, og da får jeg ikke anledning til å hente bilen før neste helg.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..Har ikke hatt tid å sett over bilen skikkelig enda, men det blir i helga.

Men ikke allt er slik selger sa.

Fikk med en ny gearkasse, da den som står på bilen er defekt, vaska den i dag, og fant en stor sprekk, så ikke noe vits å sette på den kassa.

Servo fungerer ikke.

Men ellers så er bilen som forventet, det er et prosjekt, så det er ingen strøken bil....Enda.

Meget bra motor og understell.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår