c20let2k Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 torque @ 2500rpm : 450nm max torque : 850nm max power : 650hp På alle 4 hjul! Kommer høyere måling, etterhvert som ting er prøvet og feilet. Gammel film av en bremsing som tok plass i fjord: Bilen i aksjon der han blir pålakt ladetrykks begrensning ut i løpet, men gammel film: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hmm. Aner jeg litt friksjons problemer på den bilen;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Er vanskelig og forplante en såpass god effekt kontra kilo godt ned i bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Qrew, er det han fotballspilleren? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Det vil jeg ikke påstå at han er nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hehe :op: HEFTIG Calibra!!! Men er det noe galt med den eller. Så når den kjørte drag løp så kom det endel sort røyk under bilen eller no rett før den starta. Eller har han Eksosutslipp framme? :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Eksosutslipp fremme under drag ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hvordan i all verden holder drivverket? Gatedekk i 40-profil (?) gir vel litt hjelp, skulle man tro. Bra bygge' til å være Opel iallefall - et friskt pust midt i blandt alle de andre "modifisérte" (les: totalt ødelagte) Calibraene. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Kommer flere calibra turboer som er under bygging. Han har forsterka fordelings kassa med steg 3, som han vanligvis tar 8400kr for og gjøre det for andre, og det har fungert meget så bra. Vurderer og få han til og bygge drivverk til meg og, så jeg slipper og tenke på drivverk når jeg kjører fra biler i tromsø's veier ;) Synd opel er så undervurdert i grunn, er mer folk med manglende peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 noe av det sykeste jeg har sett, og at det er opel varmer hjertet ekstra godt.. så de som mener calibra 2L 16v motoren er dårlig kan herved legge seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Rått det! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 noe av det sykeste jeg har sett, og at det er opel varmer hjertet ekstra godt.. så de som mener calibra 2L 16v motoren er dårlig kan herved legge seg! Word! Er ikke for uten grunn at M3 gutta i tyskland og 200SX gutta har bynt og bruke den motoren. Samt toyota gutta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Word! Er ikke for uten grunn at M3 gutta i tyskland og 200SX gutta har bynt og bruke den motoren. Samt toyota gutta.. Wooord!! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 lol, hvem hva? hvor? når hvordan!? Hvem bruker hva her!? skal du virkelig fortelle meg at TOYOTA gutta (starlet og yaris) og 200sx gutta bruker opel calibra motorer i bila sine ?!? HÆHÆ! årets retardederte komentar.. Syns du skal se litt mindre på film jeg og heller skru skru bil. Nevn noen som har gjort dette? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 lol, hvem hva? hvor? når hvordan!?Hvem bruker hva her!? skal du virkelig fortelle meg at TOYOTA gutta (starlet og yaris) og 200sx gutta bruker opel calibra motorer i bila sine ?!? HÆHÆ! årets retardederte komentar.. Syns du skal se litt mindre på film jeg og heller skru skru bil. Nevn noen som har gjort dette? norsk bil.... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg