Gå til innhold

Årsavgifter

Ranger emnet


Tæffen

Anbefalte innlegg

Nokon som veit av kva denne ordninga på diffrensierte årsavgifter går ut på?

 

Kva type bilar som kjem dårleg ut? reknar med at min volvo 740 TIC ikkje kjem allverdens godt ut men..

 

Vurdert å kjøpe meg billig dieselbil av litt eldre modell (hiace L300 elelr liknande..desse kjem vel også kanskje dårleg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slik eg har forstått det er det eldre dieselbiler og eldre bilar med litt høgt forbruk som kan kome dårleg ut. Feks kjem dette til då å ramme småbarnsfamilien som har gått til inverseting av feks ein Volvo 240 Stasjonsvogn frå byrjinga av 90 talet for å få ein bil som er driftssikker og trygg.....For folk som kun har råd til slike bilar er det knekkande likegyldig om prisen på ein ny Mazda stasjonsvogn feks dett frå 340000 til 320000...er hinsides alt som er oppnåeleg uansett.

 

Blir i så fall eit særs lite sosialistisk forslag av det såkalla sosialoistiske partiet SV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slik eg har forstått det er det eldre dieselbiler og eldre bilar med litt høgt forbruk som kan kome dårleg ut. Feks kjem dette til då å ramme småbarnsfamilien som har gått til inverseting av feks ein Volvo 240 Stasjonsvogn frå byrjinga av 90 talet for å få ein bil som er driftssikker og trygg.....For folk som kun har råd til slike bilar er det knekkande likegyldig om prisen på ein ny Mazda stasjonsvogn feks dett frå 340000 til 320000...er hinsides alt som er oppnåeleg uansett.

 

Blir i så fall eit særs lite sosialistisk forslag av det såkalla sosialoistiske partiet SV!!!

 

Skriv bokmål ikke dialekt så kanskje flere gidder og engasjere seg... :rules:

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

 

For å ta det med ein gang eg skriv IKKJE dialekt. Det heiter nynorsk, dette har eg tenkt å halde fram med og om folk ikkje godtek det så anser eg meg sjølv som ferdig med dette forumet. Har ikkje vore tema i NOKON av dei andre foruma eg er på. (alt frå fiskeforum,frilfyt, steepstoone, volvoforumet...ja i det heile) Håpar på forståing for at eg brukar skriftspråket eg har lært frå eg begynte på skulen som 7åring. Hadde eg skrive på kav dialekt hadde eg forstått det.

 

Vel nok om det. Håpar vi med eldre bilar slepp unna desse difrensierte årsavgiftene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Håper jeg også på:D

 

Tæffen: Synes det er greit du skriver Ny Norsk, da jeg får litt øving til Norsktimene :D

 

De som ikke forstår Ny norsk har ikke fulgt med i timene på skola!

 

Jeg har Norsk som Språk, altså Bokmål. Nuff Said:P

 

OT.

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår