DRFT-R Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Btw, hva er oppskriften på å sveise tynn metall?! Sliter som faen med at jeg alltid brenner igjennom om jeg sveiser på halv eller 1mmm type karosseri tykkelse..! Hvor tynn tråd? Hvordan justerer du til styrke osv? Enten brenner jeg tvert gjennom.. eller så får jeg en sånn brennende kule som ettr lang tid slepper og faller ned i form av heftig fyrverkeri;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 lav styrke og lav mating er vel tingen såvidt jeg husker.. men 0.9 plater er tricky. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 karossplater er jo ganske grei å bare punkte til du har fylt skjøtn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Åssen går det med prosjektet? Lenge sia det har vært en update her nå ;( vil virkelig se hvordan resultatet til slutt blir! Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Da er dette prosjekte for salg.. Har mistet helt interessen.. Håpet det bare var noe forbigående, men det er det desverre ikkje. Så vis det er noen som er interresert så gi en lyd.. Her er det mye gromme deler, så muligheten for et varp er stor.. :) Send en PM vi interesse, skal se om eg får laget en liste med deler og div som er på bilen og eller følger med.. mvh Lars K Hustveit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 hvordan ser kjerra ut pr dag? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Likker mer bilder og spec på motor/chassie her http://mazda-ogn.org/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=5479&start=1110 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Robert kjøpe Mazda??? Når jeg trudde jeg hadde hørt alt, så hadde jeg ikke det.. haha! Skal sies at her er det no heftig under panseret.. kanskje mer holdbart enn SR maskina i SX'en mister? :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg