the_dragon_no1 Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 rått prosjekt dette ja... ser virkelig artig ut :) peis på ;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 rått prosjekt dette ja... ser virkelig artig ut :)peis på ;) Takk for det...:) Og peise på er noe eg gjør...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Da fikk eg litt materiale idag... :D Fikk støpe plast og glassfiber, også fikk eg flere fester fra kollevold.. :) Her er bilder av den nye hjulbuen, grov støpt.. Blir nok mye pussing for å få den slik at eg kan bruke den på begge sider av bilen.. :shock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Fått lagt på et tynt lag med glassfiber sparkel på støpeplasten i kveld, håper å få den tilpasset skikkelig i morra.. Men det er ikke helt lett å få denne helt rett, slik at eg kan bruke samme forma på begge sider på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Du er GÆren! Gromt Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Du er GÆren! Gromt Jo takk for det...:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Helt brutalt! Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxus Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Nå venter vi spent på oppdateringer her Siter [X] 2007 - Volvo C30 2.0D [ ] 1991 - BMW e34 525i [ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0 [ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D [ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Nå venter vi spent på oppdateringer her Er desverre borte på jobb ut neste uke.. Men har mottat CF panser, også har eg fått bestillt en STOR intercooler. Fikk også tak i tannstang (endelig).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Da var eg tilbake fra jobb.. :) Bare måtte prøve Carbon panseret.. :twisted: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 nydelig prosjekt :thumb Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 nydelig prosjekt :thumb Takktakk...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 får håpe dette ikke ender med krash i nærmeste fremtid...( etter du får den på veien seff) ville vært en skam og ødelegge så myyyye fint arbeid for og si det sånn :D ;) nice "! Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 WOW blir drit bra synd og legge så mye penger i noe man ikke får skilter på eller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg