vest_racing Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 najs stuff... hvor får du kjøpt slike braketter? Kollevold har sånne.. Har også div på summit racing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Eg får desverre ikke på så breie felger bak som var planen, så da må vi modifisere litt... :lol: Har bestillt plast og glassfiber, og sveisa ny kant på burnout bredderene der dem skal gå etterpå.. Så bilen blir ca 6cm breiere en org burnout... :twisted: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Da har eg fått laget fester til høyre framskjerm, og det ene på fangeren.. Etter planen skal eg kutte bort ramma som går framfor buret, ink festene til front lyktene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Gikk berserk med skjærebrenneren idag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Du er gal mann! Liker det jeg ser. Fortsett og update :) Når sånn ca vil du tro at bilen er klar for lakk? ;-) Keep it up! Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Du er gal mann! Liker det jeg ser. Fortsett og update :) Når sånn ca vil du tro at bilen er klar for lakk? ;-) Keep it up! Når eg har fått laget nye hjulbuer bak skal den lakkeres..:) Kjøper lakk av TOPGUN her på forumet..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Mer plass til intercooler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Da har eg fått bestillt meg CF panser.. Bestillt det fra England, så håper det ikke tar altfor langt tid før eg har det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 To ord. RÅTT!! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 To ord. RÅTT!! Takk for det.. Fikk beskjed idag om at nå er panseret på vei.. Har også ordnet med felger, var to uker produksjons tid på dem. 11x18 framme og 13x18 bak... En smakebit av felgene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 jeg har ikke ord:)på hvor rått detta ser ut Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 hvilke felger er dette??? gromme saker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Takktakk.. Hjula er CCW Classic.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg