vest_racing Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Har skjært bort litt mer daukjøtt på bilen i dag... Har også pusset og grunnet litt, håper på å bli ferdig med fronten og coupeen i morra.. Tenkte også å få av bak stillinga og grunne den i morra.. Kommer også nye delrin foringer til hele bilen om ikke så veldig lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Nå nærmer ting seg sakte men sikkert :) Gleder meg virkelig til å se det ferdige produktet. Syns dette prosjektet er kult. Keep it up! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Nå nærmer ting seg sakte men sikkert :) Gleder meg virkelig til å se det ferdige produktet. Syns dette prosjektet er kult. Keep it up! Takk for det.. Ja begynner å bli litt forandring nå, er noen timer på verkstede når eg har fri..:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 håper du skriver opp antall timer du har på bilen, skøy og vite :P eller ikke? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 håper du skriver opp antall timer du har på bilen, skøy og vite :P eller ikke? :hammer Nei det har eg virkelig ikke lyst til å vite.. hehe Ikke vil eg vite timer el kr som går med i posjektet..:ass: :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Kveldens update.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Endelig er photobucket oppe å går igjen.. Her er resten av bildene fra dagen i garasjen.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 skal du bruke orginale bærearmer med myke foringer? bytt dem ut med "skf" foringer :D (lukkede industrilager) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hussi_Racing Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Feil nick men får jo ikke logget ut...:drunk: Nei skal ikke bruke org foringene.. Får dreid foringer i Delrin, så det får gå til eg oppgradere hele understellet på bilen.. Men må ha noe å gjør neste vinter også, så det blir lagt litt på is inntil videre...:lol: Siter nissan 200sx s13 vw jetta 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hussi_Racing Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Kveldens update.. Begynner å bli rimlig lei av å slipe nå, heldigvis ikke så mye igjen.. Fått bestilt meg noen lakkbokser med fargen eg skal ha, sånn at eg får lakkert det eg skal.. Håper disse kommer på fredag, sånn at eg får gjort noe i helga og.. :D Siter nissan 200sx s13 vw jetta 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 skal du bruke orginale bærearmer med myke foringer? bytt dem ut med "skf" foringer :D (lukkede industrilager) Endelig hjemme igjen.. Er vel ikke billige dem lagrene, sikkert ikke enkelt å finne rett heller.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 har du hørt om sandblåseutstyr? er new age det nå vettøh ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 har du hørt om sandblåseutstyr? er new age det nå vettøh ;) Ja jo.. hehe Har ikke det for hånd, og da må man bruke gamle måten...:cool: Var planen å kalkblåse, men droppa det, klart for lakk nå uansett...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Prosjekt jeg ikke har sett gjennom før. Ser veldig bra ut! Blir rå tøff. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Prosjekt jeg ikke har sett gjennom før. Ser veldig bra ut! Blir rå tøff. :) Jo takk for det..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg