vest_racing Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Klarte liksom ikke holde meg borte fra garasjen idag heller... :happyhappy: Måtte bare se hvordan det så ut med 9x16 felger på rex`n.. Også grunnet litt i motor rommet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 possitivet tilbakemeldinger tror jeg ikke du skal plages med akkurat.. sinnsykt rått & omfattende prosjekt du har startet. og gleder meg til og følge fremgangen! jevla råe biler det der ! btw, hvordan lakk type er det der? jevla fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 possitivet tilbakemeldinger tror jeg ikke du skal plages med akkurat.. sinnsykt rått & omfattende prosjekt du har startet. og gleder meg til og følge fremgangen! jevla råe biler det der ! btw, hvordan lakk type er det der? jevla fin. Takk for det..:thumb Fargen som eg skal bruke heter Inkagelb, er noen nr også men dem har eg ikke i hodet.. Er en BMW DTM farge faktisk...:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 okei, takker. har en bil som skal hellakkes i måneskifte.. har enda ikke bestemt meg for farve :/ hehe. men den der var jo jevla rå! Når er planen og være ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 okei, takker. har en bil som skal hellakkes i måneskifte.. har enda ikke bestemt meg for farve :/ hehe. men den der var jo jevla rå! Når er planen og være ferdig? Planen er å være ferdig iløpet av 2008 sesongen, tviler på eg rekker dem første treffa.. Men jobbes iherdig med å bli ferdig så fort som mulig...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Planen er å være ferdig iløpet av 2008 sesongen, tviler på eg rekker dem første treffa.. Men jobbes iherdig med å bli ferdig så fort som mulig...:) ja, du har "en del" arbeid forran deg for og si det mildt.. men du får igjenn for det når du er kommet i mål ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 ja, du har "en del" arbeid forran deg for og si det mildt..men du får igjenn for det når du er kommet i mål ! Ja er mye igjen, men begynner å se at det skjer noe nå.. Får liksom litt mer gnist til å gjør noe da..:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Noen som har noen forslag på hvordan eg bør gjøre det ang fuelcellen? Sitter å klør meg litt i hode på dette. Må liksom være slik at eg kan ta ut lisens på bilen også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 må ha brannvegg mellom kupeen og der du har fuelcelln. og så må jo fuelcelln ha FIA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 må ha brannvegg mellom kupeen og der du har fuelcelln. og så må jo fuelcelln ha FIA. Okai, thanx! Brann veggen den er ok.. Blir handlet plexiglass til det... Men fuelcellen må ha FIA altså? Da er det jo ganske greit, må se hvilke eg får tak i da.. Funnet noen, men alt for små tilkoblinger på dem..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 plexiglass? den må nok være i stål ifølge bilsport boka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Okai, thanx! Brann veggen den er ok.. Blir handlet plexiglass til det... Men fuelcellen må ha FIA altså? Da er det jo ganske greit, må se hvilke eg får tak i da.. Funnet noen, men alt for små tilkoblinger på dem..:( Trenger ikke FIA godkjent bensin tank. Den kan godkjennes av årskontrolant. Men må ha brannvegg ja. Eller sprut sikker vegg. Veggen skal hindre at du kan få bensin på deg, ved en eventuell velt. JT Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Helrått prosjekt!! :) *følge med på* Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Helrått prosjekt!! :) *følge med på* Takk for det..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Var en tur innom garasjen idag.. Sjekka opp ang dempere framme og impress på felgene.. Målte litt med borbet felgene som er 9x16 et 15.. Demperen framme blir hele 35cm lang.. Et par bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg