Frogg_Frost Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 jeg har noen planer om stereo i bagarsen og lurer på i den forbindelse om det er påbudt med reserve dekk. tusen takk for svar :race Edit: pirkete folk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 jeg har noen planer om sterio i bagarsen og lurer på i den forbindelse om det er påbudt med reserve dekk. tusen takk for svar :race Hvordan i alle dager klarte du å plassere denne tråden så galt? Såvidt jeg vet så er det ikke påbudt med reservedekk i Norge, men saken er en helt annen i utlandet. Og i Norge bør du ha reservedekk på boks om du ikke har hjul med deg. Edit: ja der ble den jaggu flyttet også ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Siden du er 15 år, i hvilkens bagasjerom har du planer om stereo? Nei, ikke påbudt med reservedekk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Siden du er 15 år, i hvilkens bagasjerom har du planer om stereo?Nei, ikke påbudt med reservedekk. Det er ikke noen aldersgrense på å ha bil. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Det er ikke noen aldersgrense på å ha bil. ;) Nei, men det er jo som kjent aldersgrense på å ta lappen, og dermed en aldersgrense på å få brukt bilen på offentlig vei. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Ja, men hvis han/hun er 15, snart 16 så har han/hun lov til å øvelseskjøre. Kanskje det er en bil som er kjøpt inn som han/hun skal bruke til og øvelseskjøre med og ha når førerkortet kommer. Men for å svare på spørsmålet, så er det ikke påbudt med reservehjul i norge nei som det allerede er skrevet her. Jeg vil alikevel ikke anbefale å fjerne det/bytte ut med en reservehjul-på-boks løsning da disse ikke alltid klarer å fikse punkteringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ta det litt rolig a... men det er ikke min bil. men jeg og store bror min driver å råner opp en honda acorrd 2,0 exi 86. er snart ferdig. er gjort en del med den. kansje jeg lager en tråd om den i prosjekter senere. har ikke gøddi å gjort det ennå... hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Det skrives forresten stereo, ikke sterio. Magen min vrenger seg hver gang jeg leser ordet sterio :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 enda verre når folk skriver bassere:P sorry ot, men må bare opplyse om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 sorry da. jeg vet at det skrives stereo. men ble vist en skrivefeil. skal aldri gjenta seg;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg