skarpH Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Heisann sitter å funderer om topppakningen min er røket http://www.steingael.net/eksos.AVI der kan dere se eksosen min, hva sier dere? er ikke helt hvis synes jeg. bilen for også go kompresjon på alle sylindre, ikke noe gusj i oljen og ikke noe i kjølevannet, eller kjølevannet va kanskje litt svartere, men er vel ikke så lite ren den tanken heller, er en golf 2 85 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ser ut som en kald motor spør du meg. Bare kondens. Kjør den litt friskt så motoren og eksoanlegget blir varmt, da blir det antagligvis borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 ja, da jeg filmet den videoen hadde jeg nettopp startet etter den etter å ha stått over natten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ser bare ut som kondens ja... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg