Volvo_madness Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 måtte bare legge til at jeg kjøpte 19" med dekk for 13 :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Mann ikke vær skada du har blitt lurt. FERDIG. Mine felger er Tyske. Ikke no japan eller asia rundt der, der de fyller luft i felga som en stratos sjokolade, Tyske felger,italienske felger er som en freia melkesjokolade bra kvalitet. Å du sier økonomisk, for de 14000 du kunne ha senka den i tilleg. + Ikke bare det, se på de andre linkene som har skrivi til deg. Det var stiv pris! + det var da en sinnsyk stiv pris på neon 17" med dekk. EEEEEE Ja du har blitt lurt. Dette er personangrep! Anmoder om banning! Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Mann ikke vær skada du har blitt lurt. FERDIG. Mine felger er Tyske. Ikke no japan eller asia rundt der, der de fyller luft i felga som en stratos sjokolade, Tyske felger,italienske felger er som en freia melkesjokolade bra kvalitet. Å du sier økonomisk, for de 14000 du kunne ha senka den i tilleg. + Ikke bare det, se på de andre linkene som har skrivi til deg. Det var stiv pris! + det var da en sinnsyk stiv pris på neon 17" med dekk. EEEEEE Ja du har blitt lurt. Dette er personangrep og brudd på reglement! Anmoder om banning! Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Dette er personangrep og brudd på reglement! Anmoder om banning! Hva mener du ble du fornermet, ikke si det a hehe... Samma det du har de jeg har mine begge er glade, men nå ser du at du ga litt for mye for noen 17 med dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 jeje samma det. syns bare du tok det litt for hardt i. Slik er jeg, ser ikke på pris, men om jeg liker det. finner jeg noe jeg liker og vil ha, så får jeg tak i det uansett hva Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Har bare dårlig med råd for tiden. :p I rest my case Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 da hadde jeg ikke fått lønn enda :p Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Denne tråden blir bare morsommere og morsommere :tannløs: Men bra du har fått tak i noe du liker da! Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hehe, er jo det viktigste det da! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Endelig sa noen noe fornuftig :) På tide å stenge denne tråden før den går over styr. Kommentarer etter dette vil ikke bli besvart. STENGES! Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Du vet at du faktisk kan slette tråden? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Endelig sa noen noe fornuftig :) På tide å stenge denne tråden før den går over styr. Kommentarer etter dette vil ikke bli besvart. STENGES! :) :) :) :) :) :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 hehe.. mange gode komentarer i denne tråden:D Trenger vel ikke å føye til hva jeg mener om prisen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg