luigi Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hei, tenke jeg bare skulle bytte fjerer, så lurte jeg på hvilken dere anbefaler? alacocaina har ikke råd til dempere enda.:knock: Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 lesjøfors pleier å holde i lange baner for de fleste. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ja har tenkt på disse:) billig er dem og:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Lessjøfors ja. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 noen her som har prøvd bære fjerer på 240ien sin:)? Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 er da ikje sånn alle har prøvd da då:P heh Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 må vite:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Gjorde det på en huggebil engang..Hva skal jeg si,den lå iallefall ikke godt på veien! *dizzi dizz* Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 gidd å lag en ny tråd om det, finnes sikkert 15-20 tilsvarende tråder! Hvorfor ikke søke, eller spørre i prosjekttråden din? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 får ein vanle rægger so har vell da ikje noko å sei om du bruke orginal demparene..... e jo ikje akkuratt sånn atte du ska bruke bilen på bane:P Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 gidd å lag en ny tråd om det, finnes sikkert 15-20 tilsvarende tråder! Hvorfor ikke søke, eller spørre i prosjekttråden din? ok. fordi ingen som er innom tråden min... Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 får ein vanle rægger so har vell da ikje noko å sei om du bruke orginal demparene..... e jo ikje akkuratt sånn atte du ska bruke bilen på bane:P men er ikkje Lesjaførs stivere en orginale? nei ska ikje bruke biln på bane, men den bi vel bedre og kjøre vess den e litt stivar og.. viss det ikke er forskjell så kjøper jeg fjer klemmer og gummi stivere! :P Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 men er ikkje Lesjaførs stivere en orginale?nei ska ikje bruke biln på bane, men den bi vel bedre og kjøre vess den e litt stivar og.. viss det ikke er forskjell så kjøper jeg fjer klemmer og gummi stivere! :P Lesjöfors er mye stivere enn originalfjærer.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 men er ikkje Lesjaførs stivere en orginale?nei ska ikje bruke biln på bane, men den bi vel bedre og kjøre vess den e litt stivar og.. viss det ikke er forskjell så kjøper jeg fjer klemmer og gummi stivere! :P hehe er ikke å anbefale da det ikke er lov sa Bt når de stoppa meg.. skilta ble plukket av på stede... mn jeg hadde verktøy i bilen så jeg bare skrudde av klemmene og da fikk jeg skilta tilbake:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Lesjöfors er mye stivere enn originalfjærer.. jamen da skal jeg bestille når jeg kommer heim!:sombrero: Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg