sleeper Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 noen her som har noen erfaringer på denne motoren???? trenger noen tips og erfaringer jeg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by sleeper noen her som har noen erfaringer på denne motoren???? trenger noen tips og erfaringer jeg!!! Hva lurer du på da?Den sitter jo i Mr2 mk2.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Prøv på Toyota Sportscar Owners Group Norway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 jeg er der......tenkte at jeg skulle finne ut om det var flere som viste noe om denne motoren!!! jeg lurer på hva jeg burde velge når jeg vil ha det nermeste datasprut jeg kan komme uten og bytte ledningsnett!! har fått tips til og bruke greddy emanage, men jeg lurer på om dette vil fungere bra på denne motoren!!!??? noen som har testet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Har også Link som du bruker uten å bytte ledningsnettet. Funker meget godt men har ikke erfaring med e-manage så kan ikke kommemed sammenligninger. Link er en helt ny hjerne du setter inn istedenfor den orginale. Fult programerbar. Ca 8000,- i sverige. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 er dette prisen for ferdig programerbart??? hvem kan eventuelt mappe denne???? så det er en plug`n play enhet dette da??? trenger ikke bytte så mye som en ledning bare ta vekk den gamle og huke på en ny???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Er dette prisen for ferdig programerbart??? JA hvem kan eventuelt mappe denne???? DET GJØR DU SELV. Det er en base map som er omtrent som orginal som du modifiserer til det du trenger. så det er en plug`n play enhet dette da??? JA trenger ikke bytte så mye som en ledning bare ta vekk den gamle og huke på en ny???? JA. Det er samme hjerne for mr2 og gt4 så du må kjøpe en overgang som går til din type bil. Er ikke sikker på hva den koster med det var ikke mye. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hvor får man kjøpt dette da???? (jeg ser at du har en 500hk motor liggende?? selger du deler fra den???(turbo, dyser bensinpumpe osv....???) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by sleeper Hvor får man kjøpt dette da???? (jeg ser at du har en 500hk motor liggende?? selger du deler fra den???(turbo, dyser bensinpumpe osv....???) PM er sendt. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg