wazzza Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hey, av ren nyskjerrighet lurte jeg på hvilken biler som har samme boltsirkel som meg. Var ute og målte grovt med tommestokk nå. Har ca 4x160mm. Lurer på litt morsomme felgalternativer... Bilen er en Renault 30TS. JEg har to felgsett i dag. Ett alu (sommer og ett stålsett (vinter). Begge er 14" ALU ALU Stål Er usikker på bredde. 5.5" sikkert... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 er jo flere produsenter som lager felger som en selv kan bestemme boltsirkel på. f.eks compomotive. et annet alternativ, er jo å få tak i spacere som forandrer boltsirkelen til noe litt mer vanlig. dette er kanskje en billigere løsning. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Sikker på at det er 4x160? Målte du fra midten av en bolt til midten av den på motsatt side ja? Er det 4x130 så passer hjul fra eldre skoda og 4 bolts boble ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er 4x161. Målte litt mere nøyaktig nå. Brukte denne: http://www.musclemotorparts.com/wheelboltcircle.htm Har tenkt på det med spacer, men det vel ikke lov? Blir ikke å betale dyre dommer for å spesialdesigna felger til denne.. Bilen er jo ikke verdt prisen på nye felger :p Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg