mr_iceman83 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Nå hvor jeg har fått kjøpt med en vw caddy pickup, men syns den er VELDIG høy i rumpa, åssen får jeg denne ned et godt stykke? Har aldri vært med og senke en sånn bil før, hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 For å få den ned så må du snu bladfjørene. Mulig man må kappe på dem også? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_iceman83 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 men blir ikke dempinga veldig dårlig vis jeg snur dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Eh? Snu bladfjærene? Jaja, for all del, men er nok bedre å bare bygge om slik at akslingen ligger oppå fjærene i stedet for under ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_iceman83 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 da må jeg vel ha måle utstyr sånn at akslinga blir rett etterpå igjen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hmm, har lest hvordan man gjør det et eller annet sted på nett.. Finner det sikkert på vwvortex.com et eller annet sted :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_iceman83 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hehe, alt ska ik være lett..;) Men ejg får ta en liten tit på nettsiden..:) ellers så prøver jeg meg frem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nå hvor jeg har fått kjøpt med en vw caddy pickup, men syns den er VELDIG høy i rumpa, åssen får jeg denne ned et godt stykke? Har aldri vært med og senke en sånn bil før, hva kan jeg gjøre? Her er noen bilder av hvordan jeg sveiset om festene på bakakselen min. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=159794 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg