PacelloW201 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Hallaien Eg har nett kjøpt meg en 190E ga 1500,- for den så er f**n ikke gale pris det. Medfølgte 2 sett med alu felg og ny CD spiller. Bilen fungere bra. Ingen STORE problemer med den. Men er en ting som jeg har opplevd på tidligere 190`ere eg har hatt så lekker de bensin. Er det en vanlig feil slitasje på 84 modellene 190E? Noen andre som har opplevd det? Noen tips eller råd for å fikse det så billig som mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hvor lekker det fra?? Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 har ikke hørt at det er noe vanelig feil på 190'ne Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Lurer faktisk på om min gjør det samme om dagen.. For det lukter bensin i bagasjen, og det drypper noe dritt ut av det røret bak på venstre side som kan minne om bensin/olje.. Har ikke tid til å se på det før imorgen, skal ta bilder mens jeg holder på.. så kanskje det viser seg å være det samme? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Noe nytt om detta? Eller skjedde det som skjedde hos meg, att det bare stoppa å lekke sånn like plutselig som det begynte.. ? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Lurer faktisk på om min gjør det samme om dagen..For det lukter bensin i bagasjen, og det drypper noe dritt ut av det røret bak på venstre side som kan minne om bensin/olje.. Har ikke tid til å se på det før imorgen, skal ta bilder mens jeg holder på.. så kanskje det viser seg å være det samme? Sikkert en blanding av tektyl å bensin, for når bensinen er i kontakt med tektyl så renner tektylen med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88-Rav Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Du hakke dratt og røska litt i den utluftings kabelen til bensin tanken da? den ligger jo bak i bagasjeromet. Vanligvis der man trekker kabler til anlegg. Se om den ligger løs. Da lukter det ofte bensin, men aldri hørt om at den kan lekke bensin. Har en 84 modell selv, aldri hatt dette problemet. Siter - Mvh Rune.A. 1995 - MB 250D 1989 - MB 230E 1984 - MB 190E Folk med hjerne, kjører stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hallaien Eg har nett kjøpt meg en 190E ga 1500,- for den så er f**n ikke gale pris det. Medfølgte 2 sett med alu felg og ny CD spiller. Bilen fungere bra. Ingen STORE problemer med den. Men er en ting som jeg har opplevd på tidligere 190`ere eg har hatt så lekker de bensin. Er det en vanlig feil slitasje på 84 modellene 190E? Noen andre som har opplevd det? Noen tips eller råd for å fikse det så billig som mulig? Hvor har du opplevd at det har lekket???????? På eldre 190`er så kan røret mellom pumpa (under bilen) og mengdemåleren bli utslitt og rustete, spesielt rett etter pumpa ved en "u-sving" der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg