Gå til innhold

Lekkasje under Bil

PacelloW201

Anbefalte innlegg

Hallaien

Eg har nett kjøpt meg en 190E ga 1500,- for den så er f**n ikke gale pris det. Medfølgte 2 sett med alu felg og ny CD spiller. Bilen fungere bra. Ingen STORE problemer med den. Men er en ting som jeg har opplevd på tidligere 190`ere eg har hatt så lekker de bensin. Er det en vanlig feil slitasje på 84 modellene 190E? Noen andre som har opplevd det? Noen tips eller råd for å fikse det så billig som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer faktisk på om min gjør det samme om dagen..

For det lukter bensin i bagasjen, og det drypper noe dritt ut av det røret bak på venstre side som kan minne om bensin/olje..

Har ikke tid til å se på det før imorgen, skal ta bilder mens jeg holder på.. så kanskje det viser seg å være det samme?

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Lurer faktisk på om min gjør det samme om dagen..

For det lukter bensin i bagasjen, og det drypper noe dritt ut av det røret bak på venstre side som kan minne om bensin/olje..

Har ikke tid til å se på det før imorgen, skal ta bilder mens jeg holder på.. så kanskje det viser seg å være det samme?

Sikkert en blanding av tektyl å bensin, for når bensinen er i kontakt med tektyl så renner tektylen med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hakke dratt og røska litt i den utluftings kabelen til bensin tanken da? den ligger jo bak i bagasjeromet. Vanligvis der man trekker kabler til anlegg. Se om den ligger løs. Da lukter det ofte bensin, men aldri hørt om at den kan lekke bensin.

Har en 84 modell selv, aldri hatt dette problemet.

- Mvh Rune.A.

1995 - MB 250D

1989 - MB 230E

1984 - MB 190E

Folk med hjerne, kjører stjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hallaien

Eg har nett kjøpt meg en 190E ga 1500,- for den så er f**n ikke gale pris det. Medfølgte 2 sett med alu felg og ny CD spiller. Bilen fungere bra. Ingen STORE problemer med den. Men er en ting som jeg har opplevd på tidligere 190`ere eg har hatt så lekker de bensin. Er det en vanlig feil slitasje på 84 modellene 190E? Noen andre som har opplevd det? Noen tips eller råd for å fikse det så billig som mulig?

Hvor har du opplevd at det har lekket????????

På eldre 190`er så kan røret mellom pumpa (under bilen) og mengdemåleren bli utslitt og rustete, spesielt rett etter pumpa ved en "u-sving" der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider