beemerworld Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 har noen bilder eller mektips. er det noen som gidder å forklare meg åssen jeg gjør dette.... setter pris på hjelp... det gjelder altså ytre drivknute ventre side bilen er 2wd Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 *Skru av hjulet *Løsne navbolten (17mm umbraco) *Skru av calipper (2x 17mm) *Løsne bakerste bærearm nederst ved navet (18mm Da skal du ha nok plass til du klarer og vippe ut drivleddet, mulig du må svinge fullt over til høyre. Så bruker du bare nav bolten og skrur helt inn i leddet til leddet er løst fra akslingen :) Så er det bare og sette på nye leddet og sette alt sammen igjen... Ganske rett fram jobb egenlig, gjort på 1 times tid... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Eller det er bare å ta av hjulet og løsne drivakslen i begge ender og ta den ut... dette virker da bare på venstre side, på H. side må bærearmene løsnes..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Eller det er bare å ta av hjulet og løsne drivakslen i begge ender og ta den ut... dette virker da bare på venstre side, på H. side må bærearmene løsnes..... Joda det fungerer også men raskeste metoden er den jeg nevnte over vil jeg tro :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg tok å løsnet de 3 boltene som holder toppen av dempersatsen i motorrommet, og så løsnet jeg senterbolten osv... Bare et tips Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 jeg gjorde det sånn som det første forslaget...untatt calipper... brukte 20 min fra jeg starta til jeg var ferdig... nå har jeg montert senkesett ... brukte 2 timer.... de som påstår at disse bilene er et mareritt å skru på tar SKAMMELIG feil.... ps sist jeg skrudde vag var det en golf2 gti som kona hadde Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg