A.Rief Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei... Trenger en bakluke jeg! Noen som vet hvor jeg får tak i ny? eller noen som har en som ikke er RUSTEN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Hei... Trenger en bakluke jeg! Noen som vet hvor jeg får tak i ny? eller noen som har en som ikke er RUSTEN? Troll Hifi sleger dem til 4500 mener jeg. Jeg kjøpte min der, men den var riktig nok clean, uten skiltplass og vikser. Hvis du vil ha en orginal med skiltplass blir det høgger'n eller vw forhandler da. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ut ifra hvor mye du gir kan du få kjøpe min i og med at det frister med clean bakluke for min del;P Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Faktisk ikke det smarteste jeg har hørt!:) takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg