audiRR Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja d kan jo å være noe elektrisk, har du sjelkket alle sikringer? flere biler stopper av sæ selv når motoren ikke har olje trykk, sånn nød greier! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja d kan jo å være noe elektrisk, har du sjelkket alle sikringer? flere biler stopper av sæ selv når motoren ikke har olje trykk, sånn nød greier! Sjekka sikringene ja, så greit ut det. Turtallet faller sakte, så gir jeg gass og i det samme jeg slipper gassen så dør den. De gjør det ja? Da legger jeg meg under og tar ut den. Takker for tips:) Kan man sjekke om pumpe er gåen på noen måte eller må man bare skifte? Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 men æ e ikke noe mekaniker;) men kommer bare me forslag, rett mæ, om æ tar feil folkens Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg