_Ice-T_ Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Skal ha meg nytt senkesett til golfen til sommeren. Har fra før av gule koni (justerbar hardhet front) med apex fjærer. Men jeg har ikke tüv papirene på de så får jeg ikke sett nr på de pga at det ikke er så synlig små skrapa vekk, kjøpte hele settet for 800 på ett høggeri, settet sto på en vr6 som var kræsja, men det funka jo ;) Tenkte på vmaxx eller hva det heter, justerbart hvertfall. Men må jo høre med dere som er dreven på dette, hva dere vil anbefale :) Pris på rundt 3-4 store, om det koster mer så får jeg vurdere det, vil ha noe som jeg ikke blir misfornøyd med, men kom med forslag om det er noe dere har erfaringer med. Stivheten er jo og viktig, liker at det er stivest mulig og subber minst mulig :D Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 har ikke hørt noe negativt kritikk om vmaxx som du nevner, vmaxx er iallfal stivt, nyrebelt lignenes:P Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hoi... Jeg tror jeg satt på vmaxx i fjord! Kosta vel 4100 eller noe da! Første turen var helt jævlig! for den var helt sykt stiv! Men etter en stund ble de gode! Klart de er stive enda. Jeg er sykt fornøyd i forhold til pris ihverfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 du får mye for pengene når det gjelder vmaxx, overaskende bra til den prisen. men er veldig stivt, så nyrebelte anbefallest for humpete veger, men sitter som ein klegg i svingene. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Hoi...Første turen var helt jævlig! for den var helt sykt stiv! Men etter en stund ble de gode! Klart de er stive enda. Er vell ikke bare du som ble vandt med de da? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Takk for svar! :D Regner med at et blir vmaxx settet da :) Men hvor vil dere anbefale at jeg kjøper settet? Eyecandy har settet til 5 lapper, noen som vet om en billigere/bedre plass... biln skal på EU i Mai så jeg må vel nesten få litt fart på sakene ;P Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 bump... Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damnation Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Takk for svar! :D Regner med at et blir vmaxx settet da :) Men hvor vil dere anbefale at jeg kjøper settet? Eyecandy har settet til 5 lapper, noen som vet om en billigere/bedre plass... biln skal på EU i Mai så jeg må vel nesten få litt fart på sakene ;P Har ikke sett noe billigere i norge. Vet ikke om danmark \ sverige kan være et alternativ. Siter VW Passat 2008 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har ikke sett noe billigere i norge. Vet ikke om danmark \ sverige kan være et alternativ. Blir jo toll og det der da om jeg bestiller fra utlandet, det er vel ikke så mye å hente på det siden settet er såppass billig fra før :wonder: Har du noen linker til sider fra danmark/sverige? Finner bare eyecandy her i Norge som selger settet. Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Finner jo mye på Ebay.de da, bare hold deg unna Formel K Er ikke toll på bildeler bare mva Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg