OldSchool RF Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hvordan er det med cd spillere i statene. Kan de brukes i norge? tenker da på radio funksjonen. Mener å ha hørt at de ikke vil fingere i norge. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Så vidt som jeg vet så har vel amerikanske spillere Oddetall-Radio og de vil ikke fungere i norge, så vidt jeg vet! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Tror de skal funke OK hvis du har gode mottakerforhold der du holder til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Radiodelen funker, men du får bare inn stasjoner som ender på oddetall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Funker helt fint! :) Spilleren min er fra usa og enest problemet er at jeg får inn f.eks 106.3 og 106.5 men ikke 106.4 så hvis yndlingskanalen din går på xxx.2/4/6/8, og dette er eneste kanalen du hører på og denne står på 24/7... ja da burde du nok kjøpe i norge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Funker helt fint! :) Spilleren min er fra usa og enest problemet er at jeg får inn f.eks 106.3 og 106.5 men ikke 106.4 så hvis yndlingskanalen din går på xxx.2/4/6/8, og dette er eneste kanalen du hører på og denne står på 24/7... ja da burde du nok kjøpe i norge ;) Og med tanke på at en radiostasjon har flere forskjellige frekvenser alt etter hvor man befinner seg blir dette rett og slett noe dritt, må justere manuelt når mottaket begynner å bli dårlig osv.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg