Gå til innhold

Er så gøy å være syk.

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Er på bedringens bei men men får jo ikke lov til å gjøre en dritt. Greit nok det at milten min er veldig mye større enn den burde men pokker så kjedelig a.

 

Må holde seg i ro lenge for ikke lov til å kjøre eller sitte på med bil heler :(

Men orker jo ikke så mye heler da før jeg blir dritt slitten gåt med 7 1/2 kg på 1 1/2 uke da :D :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

hehe, kjenner meg igjen fra når jeg hadde kyssesyken, ble sittende å se på ricki lake og samtlige andre dramaserier og alt annet piss som gikk på boksen. Oprah var morrans høydepunkt, seff.

 

 

JEPPS dritt kult ikke sant ;)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Må holde seg i ro lenge for ikke lov til å kjøre eller sitte på med bil heler :(

 

Det finnes jo haugevis av bilspill du kan anskaffe deg til både pc, playstation 2 osv. :)

Spill til 100% på Gran Turismo 3! Hvis du ikke blir frisk innen du har klart det burde du oppsøke legen en gang til. :)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

 

Det finnes jo haugevis av bilspill du kan anskaffe deg til både pc, playstation 2 osv. :)

Spill til 100% på Gran Turismo 3! Hvis du ikke blir frisk innen du har klart det burde du oppsøke legen en gang til. :)

 

Hehe du er inne på noe der :) har spillt lit GT3 i dag men man blir så for lei får ikke brukt ratt og pedaler nå.

Hva er kult av spill til Plays 2 for tiden a??

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

 

Hehe du er inne på noe der :) har spillt lit GT3 i dag men man blir så for lei får ikke brukt ratt og pedaler nå.

Hva er kult av spill til Plays 2 for tiden a??

 

Jeg har gått til anskaffelse av The Getaway.

Gangsterspill med mye skyting og action. Kan kalle det en mere seriøs versjon av Gran Theft Auto. Mye pene biler i dette spillet også.

 

g02.jpg

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår