ailenrock Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Da fikk jeg gjort det også, mye stress men. Sier meg nesten ferdig med bilen nå, det som skal gjøres må isåfall være å sette i en sub, tone ruter å kanskje bytte speil. Men det får jeg ta når jeg får penger til høsten:) har du forslag til noe mer, så bare kom med det! Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfgutten Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Dette var pent! Jeg har selv en VW Golf 1.6 1999, eller skal kjøpe av broren min. Jeg har allerede begynt smått å planlegge og tenkte kanskje det var noen tips og hente her.. Det jeg har tenkt på så langt: Greenfilter (Hvor bestilles det på nett?) Senking (Tips om hvor mye) Felger (Har tenkt litt på Ace Cairo 17") Eff.anlegg (Hva gir best lyd, og hvor bestilles det?) Xenonlykter (8000k for den lyseblå farven) Og såklart anlegg, som følger med bilen da jeg får den.. 12" Infinity Kappa i Subkasse med tøft look, en liten 500W forsterker (Uvisst merke) og en ganske grei Kenwood spiller som viser en mann som surfer (Y) Uansett, dette var bare for å gi et lite intrykk av hvordan bilen ville bli.. Og som sakt, kom med tips og kritikk! Mvh Golfgutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Dette var pent!Jeg har selv en VW Golf 1.6 1999, eller skal kjøpe av broren min. Jeg har allerede begynt smått å planlegge og tenkte kanskje det var noen tips og hente her.. Det jeg har tenkt på så langt: Greenfilter (Hvor bestilles det på nett?) Senking (Tips om hvor mye) Felger (Har tenkt litt på Ace Cairo 17") Eff.anlegg (Hva gir best lyd, og hvor bestilles det?) Xenonlykter (8000k for den lyseblå farven) Og såklart anlegg, som følger med bilen da jeg får den.. 12" Infinity Kappa i Subkasse med tøft look, en liten 500W forsterker (Uvisst merke) og en ganske grei Kenwood spiller som viser en mann som surfer (Y) Uansett, dette var bare for å gi et lite intrykk av hvordan bilen ville bli.. Og som sakt, kom med tips og kritikk! Mvh Golfgutten Hei greenfilter og effektanlegg ville jeg handlet på http://www.xtremecar.no/shop/index.php?osCsid=1b18e478b36248b4e17ec12199f29d42, billigeste jeg har funnet værtfall. Jeg har simons eksos, den bråker godt ;) Når det gjelder senk så ble jeg anbefalt justerbart, men hadde ikke råd til det. har du råd til det, så er det det beste. jeg senket min 30mm, noen mener det er for lite, men med de nye skjørtene og fangerene på så tar jeg nedi så og si overalt. kunne ikke tenkt meg 45 slik mange anbefalte ! Har du orginalfangere på, så er det en annen sak, da hadde jeg nok vurdert 45 :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfgutten Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Takk for tips, tror nok jeg går for 45 uten kit, time will show.. men skal nok ha justerbart uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hvis dere kjøper senkesett med korte, stivere dempere, så slipper dere subbing. da er 45 mm ikke noe problem. selv har jeg justerbart og har skrudd det ned 65-70 mm... funker flott etter bytte av stabstag. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw tveiten Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 kjøp deg de nye skilta;) får både de med flagget på å de hakket eldre for under 500 kr, bilen ser MYE bedre ut da Siter <3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e1keland Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Emblemfri grill og panser forlenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har vurdert begge deler,men selger bilen rett over jul/våren trur eg.. Noen som har forslag til hvilken pris jeg kan få?:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har vurdert begge deler,men selger bilen rett over jul/våren trur eg.. Noen som har forslag til hvilken pris jeg kan få?:) 60 70 ?? har egntlig ikek peil, litt gjetting, ta en titt på finn og autodb osv, og se på samme bil samme modell med lik km stand osv, se sann ca :) sakl ikek selge bakylktene dine og eventuelt felgene dine :P ?? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 60-70? hadde vel heller sikta meg inn på 80-90..men kanskje drømmetenking:/ Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 60-70? hadde vel heller sikta meg inn på 80-90..men kanskje drømmetenking:/ det er godt mulig gjetta litt villt egntlig, kanskje et sted midt i mellom. Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durden Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hvor har du hentet vingen din fra, og hva kostet den. Jeg synes resultatet ditt ble meget bra. Litt sjalu på felgene dine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Vinga kjøpte jeg på bsbildeler til rundt 1600 kr ;) felgene er veldig fine, takk:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Nå vurderes den solgt! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1668474 Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg