Darkstar Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Noen som vet hvordan en skifter lys i luftkanalene(der hvor luften kommer utifra dashbordet( vet søren meg ka det heter)) i dashbordet på en 98 mod Passat? Har bare lys i den på førersiden, ikke de to i midten og den på passasjersiden! Og et tilleggsspørsmå, er det pærene som bestemmer fargen på lyset? Altså hvis eg setter i blå pærer så blir lyset likt som i instrumentpanelet? Håper dere skjønner ka eg mener!!! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Passat_RS Noen som vet hvordan en skifter lys i luftkanalene(der hvor luften kommer utifra dashbordet( vet søren meg ka det heter)) i dashbordet på en 98 mod Passat? Har bare lys i den på førersiden, ikke de to i midten og den på passasjersiden! Og et tilleggsspørsmå, er det pærene som bestemmer fargen på lyset? Altså hvis eg setter i blå pærer så blir lyset likt som i instrumentpanelet? Håper dere skjønner ka eg mener!!! Skal du bytte de er det bare å følge linken min her http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/vent%20bulbs.htm Fargen ligger ikke i pærene. litt mye stress hvis du vil ha en annen farge. Pærene må du handle hos møller....spesial sokkel på di. Partnummer: 3B0 919 243 B Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by ChrisDude Skal du bytte de er det bare å følge linken min her http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/vent%20bulbs.htm Fargen ligger ikke i pærene. litt mye stress hvis du vil ha en annen farge. Pærene må du handle hos møller....spesial sokkel på di. Partnummer: 3B0 919 243 B Takker! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 koster 15 kr på møller tror jeg.. så de er kjempe dyre.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by taxidriver koster 15 kr på møller tror jeg.. så de er kjempe dyre.. :D De koster faktisk 33.- - evt rabatt violin Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg