Gå til innhold

MS på b230fk?

Ranger emnet


abarth racing

Anbefalte innlegg

jeg tenkte jeg sku handle meg sprut til bilen min siden den ikke vil fyre.og så får jeg lappen om 1 og en halv mnd så må få start pån snart:P så lurte jeg på om noen hadde noen anbefalinger.

har tenkt på MS men det styrer vel bare bensin? hvordan gjøre med tenningen da?

eller om noen har non andre tips. eneste er at jeg går skole så kan ikke bli så alt for dyrt.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okei, det er ikke mere som skal til med MS nei. men hvilken verjon da?

og hvor får jeg kjøpt det?

noen som har liggende kansje, eller kan skaffe.

og er det stor forskjell i pris på ferdigloddet og uloddet.?

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIYAUTOTOUNE.COM

 

MSII ver3 (PCB3) er hva du vil ha....

http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirtii-engine-management-system-wpcb3-unassembled-p-59.html?osCsid=c4e9b5ebd7e949421396ba79c36083d4

 

Bygger du selv er det annbefalt å kjøpe en stimulator. Ikke noe must, men greit for sikkerhetsskyld....

 

Kabelmatta derifra er veldig fin. Men følger med kontaktstykke i MS2 settet. så er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIYAUTOTOUNE.COM

 

MSII ver3 (PCB3) er hva du vil ha....

http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirtii-engine-management-system-wpcb3-unassembled-p-59.html?osCsid=c4e9b5ebd7e949421396ba79c36083d4

 

Bygger du selv er det annbefalt å kjøpe en stimulator. Ikke noe must, men greit for sikkerhetsskyld....

 

Kabelmatta derifra er veldig fin. Men følger med kontaktstykke i MS2 settet. så er ikke nødvendig.

 

har de ikke ferdig lodda eller. jeg tror ikke jeg tar sjansen på å gjøre det selv gett.

i den pakka der, er det alt jeg trenger eller skal jeg kjøpe med noe mer samtidig? kabel til pc osv.?

den kabelmatta du tenkte på?

http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirt-wiring-harness-ready-p-43.html?osCsid=c4e9b5ebd7e949421396ba79c36083d4

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autronic SM4 for å ha flaggsikpet.

 

Jeg kommer til å prøve Euro-1 neste gang. Deer skulle nettet være ferdig med kontakter på dysene osv.

 

det blir nok for dyrt nå med det første.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår